Sep 13, 2012

~ Makan cili erk???kompem rasa pedas kan????~

 ~ ibarat meludah ke langit..akhirnya jatuh ke muka sendiri ~
~ menepuk air didulang....akhirnya terpercik ke muka sendiri ~

kakiku punya nota : cheqna sangat sibuk...nanti dah rileks2 n tenang cheqna kembali aktif...dan kepada yang menyertai contest cheqna tu..tunggu neh...sabar....cheqna kena setelkan keje dulu.....sorry...x sangka sibuk cam gini....tapi tengokla..kalau sempat celah...cheqna celah la kat mana2.....

16 comments:

  1. Mungkin ada orang yang makan cili tapi tak rasa pedas sebab deria rasa dia dah mati... hehehe...

    ReplyDelete
  2. ada ke mkn cili x rasa pedas?? ada lah kot klu org yg mcm kak cik ckp tu..huhu

    ReplyDelete
  3. peribahasa baru..sape mkn pizza dia terasa cheesenye...

    ReplyDelete
  4. sapa makan cili tak terasa pedas..mesti mmg kuat pedas kot.hehehehe..sama lah kita ..bz gak :)

    ReplyDelete
  5. Ada yg jenis tahan pedas tapi bab ludah ke atas konfem kena muka sendiri kan..

    ReplyDelete
  6. Hmmm... Sedap kalau pedas ni..hahhaha.. Tp manusia ni memang mcm tu, buat tapi taksedar :p

    ReplyDelete
  7. busy betul cheqna sekarang ni...takpa..take your time

    ReplyDelete
  8. tajuk lain dr topik tu..ingatkan de citer panas.

    ReplyDelete
  9. masih menanti hihiih........... tkpe tke ur time :))

    ReplyDelete
  10. best2 kate tuh...ibarat....x de idea nak bg pepatah..

    ReplyDelete
  11. bz sokmo, sms kite pun tak sempat balas, heee...takpela..keje molek2 deh!
    take care, rindu nak baca entry baru cheqna tau...
    heeee~

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~