Sep 4, 2012

~ jangan nak melucah kat sini ~

assalamualaikum
kalau ada yang perasan..perasan la..chat box cheqna tu...dah jadi macam ni
>
>
>
>
>

bukan....bukan sebab cheqna x pandai membilang....cheqna pandai......tapi sebab ini

>
>
>
>
>

x nampak ke? tengok yang ni

woit!!!!!!!!!!!!tolonglahhhhhhhhhhhhhhhh..sebab tu cheqna taip no 1 sampai 11 tu..nak hilangkan mesej tu..x nak tengok...

13 comments:

  1. perasan jgk tadi,,bakpe plk cikna wak no byk2...hahaha..bljr membilang erk...skali klik bawah ada rahsia tersembunyi rupanya....

    ReplyDelete
  2. biadab btul diorg tu.. sy dh lme buang chatbox ni.. byk iklan je hihi

    ReplyDelete
  3. eeuwww tu saya buang dah chatbox tu...buat kotor minda jek

    ReplyDelete
  4. tak bleh adukan ke polis atau skmm ke?

    itu dah kira jenayah tu....

    ReplyDelete
  5. euww... nampak dah.. sape la man sewel tu, huhuhuh...
    camner nak elak dari anonymous masuk blog kite ekk... tak semua org yg masuk blog kite ni, org yg baik2 kan...kan...berwaspada je la kan..

    ReplyDelete
  6. eeeeeeeeeeeeee...... giler tol....
    vangang punya org....
    sbb tu akak dah buang chat box tuh...
    byk lalat yg tak diundang.... huhuhu

    ReplyDelete
  7. hahahahaha.... ado gok hok mental disorder sinim dok?

    ReplyDelete
  8. ada chatbox tapi tak pernah guna pun. patutnya buang je kan?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~