Aug 13, 2012

~ iftar bersama mereka ~

assalamualaikum
on 9 Ogos 2012..akhirnya terjadi jugak apa yang dirancang..banyak masalah pada awalnya..dengan izin Allah terlaksana jua...cuma as usual sorang jela yang x dapat join...x leh nak kata pape doh...=)
bertempat di Batu Buruk Beach Resort, tepat jam 655pm..cheqna dan incik asben selamat sampai..sampai2 dah nampak wani n aben dia...serta bapa mertuanya dan adik iparnya...dah  bersama suami dan anak2..haji mez pun dah sampai...belum kelihatan nisa dan suami juga iwan dan isteri
cheqna n incik asben terus g amik makanan...incik asben dah pesan awal2...nasik jangan amik banyak sebab takut tak habis...banyakkan amik lauk..kuih dan juga buah buahan...pengalaman lalu dah ada..=)
masa duk sibuk amik makanan..iwan dan isteri sampai diikuti nisa dan suaminya...
nampak??team saranghaeyo tu....kikiki..pengaruh citer korea kuat sangat ni...masa snap gambo..dan lagi incik asben perli.."tu x dok keje lain la tu...blog le  tu" nasib r bang..isterimu ini penulis tak bertauliah kan....hahahaha
antara yang diambil ler....ok la makanan kat sini....memang cheqna tak makan banyak r nasik..tapi murtabak memang cheqna makan sesungguhnya...sedap r murtabaknyer....sangat memikat selera cheqna =)
isteri iwan, La...pastu meja belakang tu wani n kuarga, haji mez serta nisa n suaminya....turut kelihatan anak dah almaklumlah antara kami dia sorang je ada anak..yang lain coming soon..nisa due bulan 11, la isteri iwan due bulan 10..cheqna, wani n linda belum ada due lagi...doakan kami ye..amin =)
solat maghrib kat sini..pastu masing2 bawak haluan masing2....pada mulanya cheqna n incik asben nak balik..tapi entah camana...leh terjebak g bandar KT...belila kasut raya n baju raya untuk incik asben..untuk cheqna??belum lagi...tungguuuu...alah...bagi cheqna kalau tak de pun takpe...yang seronoknya raya ni budak2 je...tapi cheqna cam berdebar jugakla sebab ni adalah kali pertama beraya bersama suami......camanalah gayanya nanti ye...=) 

17 comments:

  1. Seronoklah tahun ini sebab keluarga semakin ramai. Ada dua pihak nak kena kunjung tu cheqna..

    ReplyDelete
  2. Raya pertama sebagai 'Puan' pastinya memberikan pengalaman berbeza. :)

    ReplyDelete
  3. tahun ni tak de aktiviti berbuka kat luar ramai kami ni ...sbb semua pakat bz ngan dok jauh ....

    ReplyDelete
  4. ingat lagi dulu...nak ciumtangan dia mintak maaf tu..terasa pelik sangat..hahahhaha...

    ReplyDelete
  5. gambar makanan tak cukup banyak lah cheqna!!! ahahahhaa

    ReplyDelete
  6. meriah je nampak kan.. cheqna debor ke?hehe.. mestilah akan rs lain sikit raya sudah bergelar isteri orang. lg seronok lah cheqna.. rumah sedara mara yg nk g beraya pun makin byklah sbb dh jd dua belah pihak kan..hehe..

    ReplyDelete
  7. Blog yang sangat bagus, juga cantik, saya sangat menyukainya.....

    kunjungan perdana salam perkenalan.....
    untuk persahabatan kita saya follow 472
    sudilah kiranya untuk follow kembali
    ditunggu
    dan terima kasih

    ReplyDelete
  8. oh..ada geng blogger sekeliling kak na rupe nye..bestnyeee

    ReplyDelete
  9. mesti meriah brbuka ramai2 camni....best.

    ReplyDelete
  10. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~