Aug 17, 2012

~ hari terakhir...~

assalamualaikum
cheqna ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN andainya sepanjang kita semua mengenali di alam maya mahupun di alam nyata...cheqna ada melakukan sesuatu yang mungkin telah melukakan..mengguriskan hati anda semua...mungkin ada komen2 kat entri yang menyebabkan anda semua berjauh hati..terkecik hati..terasa hati...itu semua tak disengajakan
justeru...cheqna ingin mengambil kesempatan ini...sebab cheqna rasa mungkin hari ni last kot anda2 semua bersiaran...yelah lepas ni nak tumpu untuk persiapan raya plak kan....jadinya...maafkan cheqna ye....dan cheqna jugak tak simpan pape andainya kalian semua merasakan ada diantara kalian yang sudah menyakitkan hati cheqna...takpe...its ok..cheqna maafkan....=) err...ada ke ni???ekekeke
pepun..pada yang balik kampung..berhati2...moga selamat sampai....
akhirnya...SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR BATIN...insyaallah..diizinkan Allah kita jumpa lagi lepas raya nanti di alam maya ini...insyaallah
love u all...
bye....
*pssttt: cheqna sibuk hari ni..ngemas umah...basuh kain baju..n yang pasti g wat2 sibuk kat umah mertua..lalalala..ouh ye...cheqna akan balik umah ma tengahri raya pertama....alah..no hal la...sebab kami bukannya jauh...nak g mari g mari 2,3 kali sehari pun takpe...=)

9 comments:

  1. selamat hari raya dik non :) ampun maaf ye dari akak mane tau terkomen terguris hati perasaan kulit dan daging tu..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. salam lebaran cheqna..haha nanti jgn nangis sakan masa minta maaf kat hubby ya...

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri, maaf zahir batin ya cheqna...

    ada rezeki kalau ke Tgnu, boleh jumpa cheqna & husband

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya cheqna...bergembiralah beraya di samping suami tercinta ye

    ReplyDelete
  5. As salam cheqna,

    Salam lebaran dari kami sekeluarga di Peru! Ampun maaf sekiranya ada salah silap sepanjang perkenalan di alam maya ini... Taqabbalallahu minna wa minkum... :)

    Insya'ALLAH, Syawal ke 3 saya akan ke udara di MHI TV3 lagi... Ada masa tontonlah ye! :))

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya buat Cheqna dan suami. Maaf zahir dan batin ya!

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya cheqna..maaf zahir batin.camner raya?hihikk

    ReplyDelete
  8. sedak dio beraya nga tok laki terrr.... huhuhu

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya cheqna...maaf zahir dan batin...

    masih cuti lagi ke?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~