Jul 3, 2012

~ selamat tinggal incik asben..sob sob sob ~

assalamualaikum
hari ni 3 Julai 2012...sekali lagi cheqna akan meninggalkan incik asben keseorangan...sob sob sob..kesat hingus dengan hujung lengan baju....alahai kerja....saje je tau...minggu ke 3 bergelar isteri -kursus, minggu ke 5 bergelar isteri - kursus, minggu ke6 bergelar isteri pun - kursus...saje je...sib baik incik asben memahami tuntutan tugas isterimu yang cantik ini..
ouh.....jap2 lagi incik asben akan hantar isteri dia yang cantik ini ke Jabatan Hal Ehwal Agama Negeri Terengganu...sebabnya isterinya ini akan menaiki bas untuk ke Hotel Reinassance New Castle atau nama saintifiknya Kota Bharu Kelantan kerana perlu menghadiri Kursus Penceramah Modul Bersepadu Kursus PraPerkahwinan Islam selama 3 hari 2 malam yang akan berakhir pada 5 Julai 2012. dulu cheqna pernah citer kursus ni patutnya dibuat di Melaka pada hujung bulan Mac 2012..tapi tak jadi..dan skang dijadikan di Kota Bharu la plak...sib baik x jauh sangat....   
jadinya blog cheqna terabai lagi ler.....pas nikah ni....blog sedikit terabai la..nak jenjalan pun terhad...nak wat camana...tuntutan kerja lebih memerlukan cheqna....=) anda semua jangan lupakan cheqna plak ye =) 
incik asben..........kena tinggal lagi...huhuhuhu....takpe...mak ada kat sebelah..g makan umah mak ok...kihkihkih

22 comments:

  1. Perpisahan sementara yang akan mengukuhkan lagi sebuah ikatan, InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat berkursus Cheqna... takpe, biar Me jaga Abg Cheqna, hohohoho...

    ReplyDelete
  3. takpe..rindu-rinduan dulu..
    comeynya cheqna ngn baju pengantin kaler merah

    ReplyDelete
  4. Rindu-rinduanlah cheqna. Bagus juga tinggal sebelah rumah mak ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  5. comel lah cheqna berbaju pengantin merah tu...

    takpe, ni kira terbaliklah ya, sayang suami tinggal-tinggalkan...hihi.

    ReplyDelete
  6. comelnya cheqna..ni gambar masa kawin ya..:)

    ReplyDelete
  7. kesian kena tinggal....
    tak pe lah kan cheqna... bukan saja2 kekdahnya...

    ReplyDelete
  8. Alik jattuh Billion tu tempat kerjo ambo.....Tok soh maghilah ambo sibok.....haa3.

    ReplyDelete
  9. Itulah DUGAAAN pengantin baru namanya..ahahaha

    ReplyDelete
  10. dah sibuk tu ... nanti-nanti rezeki bertambahlah tu... itulah salah satu berkah dari perkahwinan..

    ReplyDelete
  11. alahai ciannya pengantin baru nih.. seb baik kejap jer.. hehe..

    meroh nyale cheqna.. tp memang comel.. nice pics.. :)

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Cheqna,

    Agak lama jugak kak Ros tak ziarah kawan2 sibuk nak raya,tempahan baju banyak....maaf lah ya Cheqna kak Ros agak ketinggalan tak tau pun yang Cheqna dah kahwin...Selamat pengantin baru Kak Ros ucapkan buat Cheqna semoga bahagia dan berkekalan hingga kehujung nyawa...

    Cantik sangat tengok Cheqna ngan suami dalam warna merah he.he.heeee...sama padan..

    ReplyDelete
  13. oloho, siannyer cik kak kite ni kena tinggal..
    tp tinggal kejap je cheqna, blk ekgi qadar la ape yg patut neh.. hehheheh

    ambe immune dh kena tinggal..
    x jd kudisgatal dh.. huhuhuuh

    ReplyDelete
  14. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanjang outstation ko ye cheqna...kesian kat hubby ko....tak pelah, keje kan...

      aku pulak, next week, laki aku tinggalkan aku...dia gi outstation kat KB...huwaaaaaa!!!

      Delete
  15. erk? ciannya hubby...mesti kerinduan ngan cheqna..hihii

    ReplyDelete
  16. cian nye hubby dia...

    dah p hanimun ke ni

    ReplyDelete
  17. xpe la...da nasib...lama2 nnt biase la tu..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~