Jul 24, 2012

~ pulau redang 3 ~

assalamualaikum
last episod pasal redang....masa taip ni masih lagi terbayang2 keindahan masa snorkelling...subhanallah...allah maha besar..ouh.. episod 1 baca SINI episod 2 baca SINI dan episod 3 en3 inilah.. =) 
pasangan laki bini yang dah kepenatan bersnorkelling...laki cheqna lagi r...kul 1030am baru naik dari laut tu...syok sangat bersnorkelling..tak hangus kan muka kami...kikikiki
bukti orang ramai....duk relaks2 kat cheqna bergambar tu sambil tengok orang besh gak..macam2 dialog yang keluar.....sampaikan shahlan selok2 ke diri suker...well dia tahu akak dia ni sengal...hahahaha
cantik kan view ni???eh silap tanya...patutnya tanya cantik kan pasangan ni???lalalalalalala
lagi sekali..korang telengkanlah kepala korang...ni antara urusetia yang terlibat la..kecuali laki cheqna la..masa ni dah nak balik dari marine park ni..
shahlan yang kepenatan..kak zie yang suka sangat..masa ni kami dah nak balik....sayang nak tinggal marine park tu...
auw...berkheripuknya kak zie...hahahahaha
yang tak berbaju n berbaju hitam tu adalah kami punya baywatch..sangat sporting mereka berdua ni....tak rugi tau mendapatkan khidmat mereka...mereka ni pakej dari tempat cheqna menginap.. www.asmadiredang.com/v1
gambar ni sambungan dari gambar yang ini wah kelas ko...ada sambungan gitu..cantik kan???
cak..masa ni dalam feri nak ke jeti shahbandar..kebetulan cheqna ngan incik asben pakai sama kaler...ekceli kami ni tak suka sangat nak berpakaian sedondon setiap kali keluar..ghasak je....incik asben dah kepenatan...cheqna masih bertenaga..sampai umah memang sah2 lembik....hahahaha
sampai jeti shahbandar kul 230pm...adik ipar datang amik...terus balik umah..makan rehat...n cheqna cuti on selasa rabu tu...tapi tetiba dapat panggilan mengatakan yang cheqna kena hadiri kursus pada rabu- jumaat..sib baik kat kuala terengganu je...kalau tak memang haru gak..
pepun..momen kat pulau redang memang besh...pas raya ni incik asben ajak g lagi..=) jom r sape2 nak join gak..

15 comments:

  1. aahh..rase nak pergi pualu redagn plak dah nih!

    ReplyDelete
  2. Sengal sungguh la anak mama ni - sampai mama kena pusing pc nak tengok gambo! :)

    ReplyDelete
  3. blom sapai lg sini, ramai yg ckp chantek kan tempat ni..
    ai.. blerla bleh jejak kaki kt redang..
    ekceli sy kureng suke pantai sbb bahangnya itew.. heheheh

    ReplyDelete
  4. mmg cantek view kt sana..
    ehhhhhh... pasangan tu pon comei gop... hehehe...

    nak ikut... tp takmola kacau org nak gi hanimun lagi... hahaha...

    ReplyDelete
  5. Bestnyer snorkling, xpnh rs lg tgk2 ikan dr dlm laut tau...huhu

    Tingin nk p tp jauh nau dgn km di utara ni, hr tu p Langkawi mahal giler, cuti sekolah kan, xjd la..huhu

    ReplyDelete
  6. Kakak tertinggal yg ke 2 tapi dah baca juga barulah komen. Seronok kakak lihat cheqna apa lagi baru lepas menikah mestilah berganda sebab en abang ada sama..

    ReplyDelete
  7. best jugak erk pulau redang... ayu dok g lg cheqna walaupun org ganu..hehhee

    ReplyDelete
  8. birunya air laut...rasa nak gi aja puasa kat sana..hahahha..sure kehausan, panas pulau!

    ReplyDelete
  9. cheqna,
    k.ana tiap2 tahun balik raya ganu umah tok tua.. dop penoh lagi sapa pulau redang... pulau kapah pun dop penoh gop.. huhuu.. sadiss..

    ReplyDelete
  10. seronoknya...memang leka dik kalau dah dalam air tu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~