Jul 11, 2012

~ lepas ni dah boleh jadi penceramah ~

assalamualaikum
seperti yang dah maklum..on 3-5 Julai cheqna kursus kat Kota Bharu..so ni nak citer....nak tahu baca la ye hehehehehe
ni bas yang cheqna naik....18 orang je ada dalam tu...yang lain kebanyakannya g sendiri...ni masa berenti makan tengahari kat Bukit Yong..sempadan terengganu kelantan..gerak dari Pejabat Agama di Kuala Terengganu jam 1030am..berhenti makan n then teruskan perjalanan...kul 230pm sampai hotel...naik solat n terus masuk dewan..
cantik kan view??cheqna duk tingkat 10
hambik menggunakan tepon cap nokia cheqna...so jangan tanya apasal gambar sangaaaaaaaaaaatttttttt cantik n clear
ouh..lupa...cheqna kursus kat hotel ni r...
kursus ini...alkisah inai dijari belum hilang...tajuk kursus pun berkaitan...jadinya memang kena bahan jela sepanjang 3 hari 2 malam kursus....tapi cheqna ok je...tak de nak marah ke..mecok ke...cetung ke....ilek je....saje suka2 ustaz2 yang mengusik ni
nak tunjuk tempat makan kami...dinasting ape erk nama restoren ni...lupa...memang diiringi muzik china jela....makanan ok la kat hotel ni...
kursus cheqna ni ada cikgu..ada ustaz..ada doktor..ada nurse..ada bekas yang arif mahkamah syariah dan ada kaunselor...
nampak????hahahahaha..well.......
secara khususnya memang besh r kursus ni...jadinya pas ni cheqna akan menjadi penceramah la untuk bakal2 pengantin tu.....sejam je every week..bayaran???* bling...tetiba mata kuar simbol $$$$$* hahahahaha
nak jemput cheqna??silakan...jangan bimbang..sijil cheqna laku seluruh malaysia hokeh...cuma silala tanggung segalanya..hahahahahaha

14 comments:

  1. leh buka tmpt kursus kahwen la ni ... tp cheq ade masa ka??

    ReplyDelete
  2. wow! dah jadi penceramah pn kite sowang ni... rezeki cheqna kan... moga jadi penceramah yg baik n tidak membosangkan..nnt anak murid jgn tido lak, hehehe~

    ReplyDelete
  3. cheqna gred S erk?
    dlu masa sy kije pembangunan wanita ada la staff yg gred S ni..
    asek konselor org psl nikah kawen je.. heheh

    ReplyDelete
  4. wah, dah boleh bagi kursus kawin erk.. moga share kursus yang best2 yerk.. hehe

    ReplyDelete
  5. wah dah boleh jd penceramah..br kawen byk kena g kursus hal rumahtangga..sgt bagus nih..hehe..

    ReplyDelete
  6. ambo sdiri pom tok ajim masuk rinaizem nih... hihihi

    ReplyDelete
  7. ceramah utk yg org yg dah kawen bulih..?utk tambah ilmuuu kata org..hehe :)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~