Jul 10, 2012

~ kesiankan daku ~

assalamualaikum
pemilik blog dah jadi cam ni dah..
>
>
>
>
>

penat..kesian kan??????
tapi still boleh senyum...
kisahnya...lepas kursus kat Kota bharu hari tu 3 - 5 Julai 2012....cheqna masuk opis pada 8 Julai 2012...tak tahu pape ni...tetiba dapat tahu kena hadiri kursus plak kat Hotel Seri malaysia Marang..kursus mentor mentee selama 2 hari...berdesyup cheqna drive...yelah...kursus stat kul 9pagi..kul 830 pg cheqna masih kat opis....sabo jela....
pastu semalam (9 Julai 2012) masa tengah kursus...dapat kol..tengok nombor macam nombor KL..bila jawab...yup..orang JPA kol memaklumkan bahawa cheqna perlu ke Pekan, Pahang...jadi fasilitator untuk kursus kepada staf sokongan yang dapat markah LNPT rendah....selama 4 hari bermula hari selasa sampai jumaat...malangya sebab cheqna dah banyak sangat aktiviti tambahan pulak 15-16 Julai ni nak kena g Pulau Redang plak...jadi cheqna terpaksa tolak....
ok setel....masuk balik bilik kursus..dapat plak surat suh kursus on 17-19 Julai 2012...kat Hotel Seri Malaysia Kuala Terengganu...mak aihhh.....pengsannnnn..tapi cheqna reject gak....=)
dan skang...cheqna ada kat opis...nak bersenang lenang sekejap...hehehehehe

13 comments:

  1. bestnye Cheqna, asyik la dpt surat panggil kursus, tak payah kite cari2 minta kursus kan...

    ReplyDelete
  2. Mak aih... ape ke banyak beno kerususnya tu???

    ReplyDelete
  3. amboi byk nyer kursus...dugaan org baru berumahtangga..hik..hik

    ReplyDelete
  4. sian cheqna.. bizi sungguh.. sabo yer.. :)

    ReplyDelete
  5. Amboi bz kursus sana sini,klu dah byk sgt tu memang kena tolak jugalah kan Cheqna.

    ReplyDelete
  6. gituler kekdahnyer Saya Yang Menurut Perintah ni..
    heheh, tp itu kategori bos2 aje cam cheqna kite ni..
    mcm kite ni pah cheroooss duk opis aje.
    mitok kursus pun tokleh, adop bajet pesengan!

    ReplyDelete
  7. dang xdok kursus..xdok sgt..dang ade...prgh..

    ReplyDelete
  8. bz banget cheqna dengan kursus!

    bukan ada limitation ke????

    ReplyDelete
  9. si mata stim...akekekeke ismeth ska congkel penyu ni..katanya kena mata dia tak nak buka besar2 hehehe la ni terjebak lama skit kat pic cheqna nih..huhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~