Jul 13, 2012

~ dah dapat dah....~

assalamualaikum
hari tu cheqna ada post pasal n3 INI memang cheqna nak sangat cari.. almaklumlah semenjak bergelar isteri ni memang r kena baiki diri...almaklumlah cheqna kan amatur bab2 gini...
lepas wat n3 tu..alhamdulillah ada sahabat blogger yang membantu....terima kasih kepada ahkak ai yang always sengal kikikiki...kak..ko tak marahkan????x baik marah2 kak..hahahahaha..ahkak yang baik hati ini telah membelikan dan mengeposkan buku ini kepada adiknya yang cantik ini..hahahaha
besh buku ni...dah beberapa resepi cheqna try..alhamdulillah senang je..tak la susah sangat...
gambar cheqna amik dari google
memasak untuk kesayangan ni memang besh..sangat2 besh....=)
sekian..entri jakun dari orang yang tak pandai masak...hahahahaha 

19 comments:

  1. wah lepas ni rajinlah cheqna cuba macam2 resepi yer.. waaa jeles tau sbb ayu pun takdok lg buku nih..

    ReplyDelete
  2. nok cepak pandai... masok sokmo nak2 ari... pahtu bowok gih pak krijo hok mano lebih tuh

    ReplyDelete
  3. aah. seronok masak untuk yg tersayang.nengok mrk bertambah nasi, sedaplah tu. tulah bdn naik lepas kahwin. huhuhuh

    ReplyDelete
  4. Sengal itu akak dan kamu!hahahahaa....
    Oii oii...cer tunjuk skit masak ape?senang kannnnn ikut resepi buku ni?akak ko ni masak bkn 1 hari 1 resepi,akak masak 1 resepi 1 kali masak utk 1 bln tu jekkkk...hahahaaa....sebulan sekali masak! :)

    ReplyDelete
  5. bukan entri jakun mehh...detik permulaan tu...syabas cheqna..

    ReplyDelete
  6. jangan bimbang cheqna..akak dulu pun begitu..tapi lama-lama pandai je memasak..sekarang ni lagi macam2 masakan kat internet...senangggg jeee..he he he

    ReplyDelete
  7. Elok bangat lah tu...paling tidak berusaha...daripada dah le tak tahu.....pastu terus buat tak tahu....kesian kat asben...ahakz

    ReplyDelete
  8. lepas ni makan sedap sokmo la incik asben cheqna...hihihi ....saya pun ade koleksi buku masakan :)

    ReplyDelete
  9. haaa rajin2 la memasak..aku pun kena beli gak kot ....

    ReplyDelete
  10. ohh... carik buku resepi kekdahnya...
    rajin cheqna...

    iols sokmo gugel kat tenet jahhhh!

    ReplyDelete
  11. semoga sukses ngan jayanya mencuba semua resepi dalam tu..:)

    ReplyDelete
  12. selamat memasak cheqna, say no no no makan kat kedai ya! bazaar ramadhan pun no no ha... hehehe~

    ReplyDelete
  13. Nanti silalah tayang masakan yang dah dicuba tu tau.

    ReplyDelete
  14. bila sy nk start masak utk somi ni....hahahahaha

    ReplyDelete
  15. insyaAllah..klu rajin mencuba nanti pandai masak..

    ReplyDelete
  16. wah, lepas ni blog cheqna leh arr kongsi resepi senang tu kan.. 1 hari 1 resepi kan...

    ReplyDelete
  17. selamat memasak dik.....
    memang seronok masak bila ada yg makan?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~