Jul 26, 2012

~ cheqna hari ini ~

assalamualaikum
hari ni cheqna malas nak update..nak wat n3...jadi cheqna hanya akan berjalan2 ke rumah anda semua...tunggu kehadiran cheqna...x pe..tak payah susah2 nak wat air ye....cheqna pose...ekekekeke
cheqna malas hari ni.....sungguh pom...x tau bakpe..jadi cheqna akan merayau2 kat alam maya je hari ni...sehingga balik kul 3 pm nanti...boleh gitu???hahahaha
tungguuuu

27 comments:

  1. ok..pendek betul entry cheqna today...haha

    selamat berpuasa cheqna...harap2 belumterlambat

    ReplyDelete
  2. sila la berjalan tak de isde nk menulis la tu kan

    ReplyDelete
  3. jemput cheqna ke rumah...ada sup ayam...tapi semalam punyalah...ha ha ha bolehlah bawa berbuka nanti..

    ReplyDelete
  4. jemput la dtg umah ye..dah lama cheqna x singgah..huhu

    ReplyDelete
  5. Tu kira entry la cheqna... Ros tggu :p hihihi

    ReplyDelete
  6. nasib dah dtg umah i...kalo tak i marah uuuuu..hehehee....

    ReplyDelete
  7. cheqna..saya pun malas rini...nak jalan2 jugak lah cam cheqna...:)

    ReplyDelete
  8. ni pun dah kira satu entri juga ni cheqna....:)

    ReplyDelete
  9. Mama dah buat beberapa catatan berjadual untuk hari ini. :)

    ReplyDelete
  10. Wahhh.....sampai pukul 3pm....kira mcm megular lah ni erk....ahakz...tak baik ooooooooooo

    ReplyDelete
  11. ye cheqna, kami tunggu kat pintu umah tau... hahahah...

    ReplyDelete
  12. ala..rugilah..kite baru buat ayam golek heheheh..

    ReplyDelete
  13. TAkpleah...janji update gak yg satu ni kan? Heee~

    ReplyDelete
  14. akak pn xde mood la hr nie......kemalasan melanda...hu.hu.hu...

    ReplyDelete
  15. Rumah kak Nurul nampaknya Cheqna dah dtg tadi.

    ReplyDelete
  16. wah...rumah dah cat kaler baru...nak sambut raya ya :)

    ReplyDelete
  17. Salam Cheqna, takde keje la tuh!
    jalan jalan umah saya ya!
    hehehe...saya baru update entry lorh...

    ReplyDelete
  18. banyok ari doh tok singgoh umoh ambo... huhuhu

    ReplyDelete
  19. hari ni guane kite? jenjalan bw gop ke? heee..

    ReplyDelete
  20. acaner Cheqna boleh termalas nak updet ni? eh .. tapi ni pun kira updet jugak, kan. Hahaha.

    ReplyDelete
  21. Salam anakanda,
    maaf lama tak dtg sini. seronok baca cerita2 anakanda berdua. senyum2 ma baca.Moga anakanda hidup dgn aman, bahagia, sehati sampai bila2. Bestkan?

    ReplyDelete
  22. Selamat berpuasa yee..moga ramadhan kali ini memberi banyak ruang kepada kita menambah amal untuk mendapat rahmat dan keberkatanNya..amin..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~