Jun 29, 2012

~ perjalanan pada 25 Jun 2012 ~

assalamualaikum
seperti sedia maklum...pada 25 Jun cheqna ke Bangi Lanai...tempat menginap cheqna sebabnya on 26-27 Jun cheqna ada Persidangan kat Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan kat Presint 4 Putrajaya..cheqna bersama Kak Oya..Shahlan dan driver menaiki x trail menuju ke tempat yang nak kami tuju la...Shahlan ada kursus kat PD...
kami gerak dari trg ke bangi dalam jam 9am..sampai kat bangi kul 4pm...laju ke??memang laju r jugak =) cek in..solat..pastu kami terus melaksanakan misi kami...misi ape??jeng jeng jeng =)
kak oya sedang menggunakan aplikasi GUNA PUN SESAT atau nama pendeknya GPS hahahaha..ekceli masa ni kak oya sedang mencari jalan untuk ke tempat yang sangat2 dia nak pergi...cheqna follow je..no hal...boleh gak cuci2 mata...sambil mentry makanan yang semua orang kata besh...
makcik ni sibuk memilih...ekceli dia masuk umah baru...jadi semangat la membeli dan belah...cheqna pun cam tu gak...kikiki...tapi tak la banyak cam makcik ni membeli..=)
antara sebahagian barangan yang dibeli...almost 1k jugakla kak oya membeli...yelah...kat trg mana ada IKEA..ouh lupa...mak jema dan mak jenab pergi IKEA sebenarnya....dapatla merasa karipap sedap tu...cuma tak sempat nak merasa meatball je...karipap tu memula kak oya yang beli...cheqna makan satu....eh...sedap plak...tak pasal2 lepas hantar barang kat xtrail...naik balik p beli karipap...hahahaha...hambik sekali beli bantai 11 hengget....termasuk bebola ayam ler...sedap weh karipap IKEA tu.....tak de sesape nak postkan untuk cheqna ke??mengidam ni...kikikiki
selesai membeli...kami singgah makan kat satu2nya tempat yang cheqna memang suka singgah kalau datang bangi...kat mana?????tungguuuu next n3 yer =)

7 comments:

  1. kekadang bila membeli-belah tak hengat dibuatnya..

    ReplyDelete
  2. syok gak IKEA tu... tp time RM banyak laa... macam2 nak rembat... budak2 suka kat bawah ada tempat simpanan budak2... ibu ayah bleh gi mana2 jer... sejam je laaa...

    ReplyDelete
  3. amboiiiii..terus tuju IKEA...

    lepas ni boleh mintak IKEA bukak cawangan kat Tganu..hahaha

    ReplyDelete
  4. kitorg laki bini hari tu dok ikea sampai 4 jam cheqna... beriye dok mncari barang rumah.. hahahah

    ReplyDelete
  5. Maklumlah baru pindah rumah baru kalau IKEA memang tepatlah terlanjur dah sampai kan.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~