Jun 1, 2012

~ korang semua!!!!!!!!!!tak rindukan cheqna ke??????~

assalamualaikum
alhamdulillah...bersyukur kerana masih diberi ruang dan peluang bernafas di muka bumi Allah ini....dan kali ini..ada indahnya....ini adalah n3 ke 1000 cheqna...setelah hampir 3 tahun menceburkan diri dalam  bidang blog..wallah ko ayat..tak menahan tu..hehehehehe..yup betul..ini adalah n3 ke 1000 cheqna =)
dan alhamdulillah..ini adalah n3 pertama cheqna setelah bertukar status..dari CIK kepada PUAN..*senyum disitu* lalalalalala
ini adalah foto cheqna bersama suami... eh eh eh dah suami dah alhamdulillah..dengan sekali lafaz pada 26 Mei 2012..tepat jam 1135 pagi cheqna selamat menjadi isteri kepada seorang lelaki yang sangat cheqna sayangi..maka dengan terlafaznya ijab dan kabul itu..maka secara rasmi dan halalnya...cheqna menjadi tanggungan suami.....insyaallah dan mudah mudahan kami akan sabar menghadapi semua ujian yang Allah berikan....insyaallah..
perasaan????erm...adalah bezanya...nanti cheqna citer lain...masih sibuk mengemas mahligai kami...=) 26 mei kenduri umah cheqna..27 Mei kenduri umah suami....28 mei malam cheqna n suami balik umah cheqna sebab mengemas umah..30 mei outdoor....dan skang...cheqa n suami sibuk mengemas umah kmi...seronok tau sebab sama2 beli barangan...
eh eh nanti citer lagi er....

37 comments:

  1. tahniahhhh!!!! selamat pengantin baru cheqna!!!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. tahniah.. moga kekal keakhir hayattt

    ReplyDelete
  3. tahniah cheqna...
    selamat pengantin baru ye!

    tarikh nikah kawen cheqna sama ngan anak sedara iols...

    ReplyDelete
  4. tahniah ..selamat pengantin baru dan semoga dimurahkan rezeki cepat & kekal hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  5. Selamat pengantin baru buat Cheqna dan suami. Semoga hidup dalam berkasih sayang dan bersepakatan sentiasa. :)

    ReplyDelete
  6. ehem.. ehem..
    selamat pengantin baru puan!
    wawawa... sonot ler tewww...
    inai merah dijari.. =)

    psst.. animun mane.. =))

    ReplyDelete
  7. Wahh! Dah selamat! Tahniah Cheqna. Smoga pas ni tak bz2 lagi ye? Heheheheh...

    ReplyDelete
  8. Selamat Pengantin Baru Cheqna! Tahniah ya...

    ReplyDelete
  9. selamat pengantin baru cheqna..semoga berbahagia slamanya .amin

    ReplyDelete
  10. Tahniah dan selamat pengantin baru Cheqna,semoga berbahagia selamanya....

    ReplyDelete
  11. Congratulations...semoga berkekalan hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  12. tahniah.
    didoakan segala yang baik2.
    selamat menempuh alam yang penuh berkat ini...

    ReplyDelete
  13. tahniah! PN Cheqna, heeee~
    best tak?
    heeeee~
    pas ni dah ade org jaga Cheqna...
    takleh la saya lelebih dgn cheqna, heeee~

    ReplyDelete
  14. Tahniah cheqna.Dah lama tgu entri baru dari cheqna sebab nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU buat CHEQNA & SUAMI. Selamat sudah semuanya. Wah, duk bz deco2 rumah erk? honey mun mana nt cheqna? Moga bahagia sokmo ye cheqna. :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah cheqna! eh kena panggil puan na la lepas ni eh? hehe...selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah, terbina sudah sebuah mahligai.. Tahniah.. welkam welkam... :)

    ReplyDelete
  17. Tahniah Puan Na...doakan den mengikuti langkah Puan Na dlm mase terdekat..amin

    ReplyDelete
  18. tahniah cheqna..SElamat Pengantin Baru..semoga Berbahgagia ke anak cucu cicit..ehehe..sowwyyy x dpt pegi..manyak sangat kene pegi kenduri kendara umah sanak sedare ambe, hari yg sama...ahha..sorii

    ReplyDelete
  19. rindu memanglah rindukan cheqna..
    tapi bgi ruang dulu kepada cheqna berdua-dua-an..
    selamat pengantin baru..moga bahagia ke anak cucu..

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah cheqna..tahniahhh3...selamat pengantin baru..smg kekal hingga ke akhir hayat
    aminnnn:-)
    cepat2 dpt junior hehhee

    ReplyDelete
  21. wahh, tahniah Cheqna... selamat pengantin baru yaa.. semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.. amin

    ReplyDelete
  22. Tahniah kerana dah bergelar PUAN. hihihihi

    ReplyDelete
  23. mabrook...barakallahufik...
    semoga Allah berkati hingga ke akhirat nanti,dikurniakan zuriat soleh-solehah..insyaAllah..

    ReplyDelete
  24. selamat pengantin baru...

    mintak maafla x g pun kenduri cheqna..papepun smga berbahagia...

    ReplyDelete
  25. tahniah cheqna... pas ni btambah tanggungjawab.... semoga bahagia selau...

    ReplyDelete
  26. teringat masa naik pelamin 12tahun yg dulu
    selamat pengantin baru ye

    ReplyDelete
  27. Selamat pengantinbaru cheqna...kamu sangat cantik!...
    sangat2 cantik.. =)

    Tahniah
    semoga kekal bahagia hingga ke syurga..
    AMinnn

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~