May 22, 2012

~ putus angin ~

assalamualaikum
nak update citer pasal kenyir
tapi tak leh upload gambo...dari semalam loading..jadi putus angin
better cheqna siapkan goodies 

15 comments:

  1. hai...time2 mcm ni la dia nak meragam, kan...

    ReplyDelete
  2. Heheheheh...sbnrnya nak suh tumpukan perhatian kat wedding tu.

    =D

    ReplyDelete
  3. tenet slow kot..try kecik kan size gambar dulu yg... pi la siap kan hal perihal majlis dulu dah free br blog

    ReplyDelete
  4. tajuk n3 cheqna putus angin..kakain putus kasih...

    tu tandanya suruh buat kerja untuk majlis tu jer..jgn nak tenet jerr..

    ReplyDelete
  5. apa khabar cheqna...
    moga ceria2 yee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah ko nok, kalau aku time ni dah tak ingat berblog dah...aku ingat nak nikah dah je ni...muahahaha...

      Delete
  6. dok pikir dari tadi - apa ye putus angin tu????

    ReplyDelete
  7. citer la wei....gambo yg kite ade xleh msok semua nnt org bored

    ReplyDelete
  8. lagi 3 hari jer cheqna.. jeng.. jeng..jeng.. :)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~