May 14, 2012

~ jemputan dari cheqna ~

assalamualaikum
hari ni jumaat....x keje kat trg..jadinya as usual kena kemas umah bagai la...jadi masa bersiaran agak lambat bajet macam ada orang kisah ni hehehehe
kali ni...sekalilagi cheqna nak jemput semua yang singgah kat blog cheqna ni untuk hadir ke majlis pernikahan cheqna pada 26 Mei 2012 nanti...err...lagi 14 hari je ni....moga semuanya berjalan lancar...
untuk kad jemputan cheqna sila rujuk n3 INI
ini
klik untuk menggebukan gambar ini...
yang ni plan untuk ke umah bakal suami cheqna...kalau ada rakan2 yang berkesempatan nak datang..silala...cheqna dengan rendah hati menjemput anda semua untuk memeriahkan majlis cheqna
terima kasih =)
*kaki punya nota : entry tertangguh sebab masalah tak leh upload gambar...dan alhamdulillah dah ok...camana cheqna buat??nanti next entry cheqna bagitahu =) 

34 comments:

  1. err....tak bleh ke buat kenduri kat kl ni jek?senang akak ko ni nak dtg...kekekee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sponsor semua kak...
      kikiki
      x pe x dapat datang pun...doa dari kejauhan dah cukup kak =)

      Delete
  2. comel kad cheqna tu, harap majlis nanti lancar & selamat semuanya cheqna..

    ReplyDelete
  3. Sedih sebab tak dapat menghadirkan diri. :(

    ReplyDelete
  4. alangkah bahagianya Cheqna...menanti hari2 bahagianya yg bakal tiba tak lama lagi
    moga dipermudahkan perjalanan majlis tu nnt ya Cheqna...

    pst: Cheqna, ade entry lame me letak gambar scan me... tgk la cheqna, kalo free..sila lah selongkar, heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. =)
      thanks
      dan untum me jugak..take care ok..sorry baru tau me pegnen kembar =)

      Delete
  5. cantik kad jemputan cheqna ni...moga majlis berlangsung dengan lancar dan sempurna... amin

    ReplyDelete
  6. 14 hari tu tak lama dik... siap-siaga nak jadi isteri dah ye... moga dipermudahkan segalanya.

    p/s: Mula kakak dapat komen dari amirfarina kakak ingatkan siapalah teman ini hihi... betul kakak baru tahu hari ini sebab kad jemputan kakak belum tengok. Lepas ni baru nak klik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakak

      err..tu sebab masalah tak leh upload gambo jadi kena create akaun lain...tu yang letak nama amirfarina..
      dan skang dah jadi cheqna balik =)

      Delete
  7. sekarang cam tren erk.. kad jemputan katun2.. cantik!!

    ReplyDelete
  8. Tahniah cheqna :)

    maaf, tak dapat hadir..sebab dalam tempoh sebulan ni saya dah 2 kali naik ke kelantan & terengganu! hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih

      x pe..lain kali kita jumpa insyaallah =)

      Delete
  9. cantiknya kak kad kawen....:)
    tahniah...smg semuanya selamat...:D

    ReplyDelete
  10. insyaallah...tgh memahami peta rumah pengantin lelaki...xleh nak byg kat mana..tokong cina tu taula..pastu ada kg padang hangus..tp umah nyer mmg dkt ngan sek bkt nenas tu ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. belakang koloh kit nenas..umah atas bukit..atap kale biru kalu x silap

      Delete
    2. sek tu kan dah atas bukit...kira umah ni atas bkit lg la..xpe nnt kita silau2 semula deh...

      Delete
    3. belah kanan sekolah...straigh sikit ada lorong masuk ke kanan..masuk kot tu..depan sket napok r jalan ke umah dia...memang atas bukit umh ni

      Delete
  11. maaf ye cheqna... iols tak dapat hadir...
    anak sedara iols jugak bernikah tarikh yg sama...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~