May 7, 2012

~ bila hati berbicara ~

assalamualaikum
Ya Allah rindunya......
tapi....=(
sangat2 rasa nak publish n3 yang banyak dalam draft ni..tapi bila cheqna banyak keje opis kena setelkan terpaksa hold dulu...sangat bizi...ni celah2 sebab gelenya nak upddate gak..sebab bajet ada orang rindukan cheqna kan..hehehehe
bizi sebab esok audit.. SEMEK ni lagi la sibuk..ngan BR1M la..audit la...jadi memang tak dapat la nak menggedik2 bagai ni.....
nanti setel audit esok cheqna kembali aktif seperti biasa ye...banyak nak share ni..terutama tentang persiapan perkahwinan cheqna yang tinggal lagi 18 hari je...moga Allah mempermudahkan segalanya amin...
psstttt: anda2 semua jangan lupakan cheqna ye.kalau lupa cheqna nanges ni =(..ouh...pada mana2 blogger baru yang tegur cheqna tu..nanti cheqna terjah anda ye...tunggu..=) 

10 comments:

  1. Kakak dah sedia maklum dan memahami... buat mana yg perlu dulu cheqna.

    ReplyDelete
  2. tak lama dah nk kenduri ek ... hehehehe

    ReplyDelete
  3. insyaallah sume rakan2 blogger memahami situasi cheqna tu...

    ReplyDelete
  4. xsabar nak baca crite persiapan kawen tuh hihi

    ReplyDelete
  5. 18 hari??? lahai pengsan sy kalau dah dkt pun bz lagi

    ReplyDelete
  6. menghitung hari...detik demi detik...masa yang ku nanti bakal menjelma...(sila nyanyi ikut lirik lagu Kris Dayanti!) hahaahaa..

    ReplyDelete
  7. salam
    ohh...menghitung hari ja lagi...bersabar..mmg pening kepala nak uruskan semuanya...

    ReplyDelete
  8. kalau nak kena audit, soheh bizi kan..saya dah alaminya dulu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~