May 4, 2012

~ bidan terjun di intervensi krisis~

assalamualaikum
cheqna kan cuti sakit dari 22-24 mac 2012..dan 25 Mac 2012 cheqna ada pogram kat Kuala Terengganu..dan beshnya..kul 12 lebih pada malam 24 mac tu...cheqna dapat msj dari kak oya...masa cheqna baca msj tu dah kul 1 lebih...kata kak oya dia mintak cheqna ganti penceramah untuk bagi talk sebab penceramah jemputan tak dapat hadir...anak keciknya keracunan makanan dan kritikal...
cheqna ni bila dapat mesej cam gitu, memang kejut la jugak....tapi takpe...memang bersedia dalam apa jua keadaan kan..terima jela =)
antara fasilitator yang terlibat..kursus ini untuk sukarelawan JKM...bagi pendedahan la camana nak handle mangsa2 banjir ke...tanah runtuh ke...kemalangan ke..rumah terbakar ke....lebih kurang macam tu la...
aksi sengal dari kami...ape??ingat tak penat ke???tambahan plak cheqna baru ok dari sakit...tapi masa tarikh ni perut cheqna masih sakit...mujur tak teruk je....shahlan tu frust sangat kot sebab tu wat aksi cam gitu...hehehehe....cheqna???lengoh....lengoh tau??bahasa standardnya penat ler....=) alhamdulillah..walaupun bidan terjun..tapi berjaya gak bagi talk....dengan bantuan kawan2 yang lain.....yelah...kita ni manusia kena bersedia dalam apa jua keadaan....yang kita rancang tak semestinya berjalan dengan lancar..jadi kenala pandai2...=) pepun...kalau bersama diorang ni memang besh =)

4 comments:

  1. yeah! cayalah cheqna..kalau sy mau ketaq lutut dah =D

    ReplyDelete
  2. kellah demo.... staff lagu nim la hok JKM sayae.... sentiasa bersedia bila2 maso sokmo

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~