May 9, 2012

~ antara persiapan yang dibuat ~

assalamualaikum
berbicara mengenai persiapan perkahwinan cheqna..yang tinggal beberapa hari saja lagi....usah ditanya apa perasaanku...semuanya ada...bercampur gaul sekali ni....yang penting moga dipermudahkan segala urusan insyaallah..
gigih snap gambo...ni dalam bonet mr black....hasil rembatan bersama SEMEK ini dan juga Wani...mereka kan dayang2 cheqna...hahahaha...sabo mek...jangan marah...hahahaha
ni antara barangan hiasan hantaran...semua semek 2 orang tu yang pilih...cheqna no hal...cantik di mata mereka cantiklah bagi cheqna..almaklumlah cheqna bukannya reti bab2 gini..ada mereka berdua dah cukup bersyukur dah cheqna ni..cheqna bayar je...yang ni barangan pihak lelaki...hiasan untuk hantaran cheqna dan bakal suami semua diuruskan oleh mama vogue  ni..dah siap dah..suka tengok..ni yang tak sabar nak kahwin ni...hehehehe
esok nak setelkan untuk hantaran pihak cheqna pulak...alhamdulillah semua persiapan dah siap sepatutnya....cheqna stat cuti 20hb ni...nak bereskan goodies...dan apa2 yang patut la...majlisnya sehari je..tapi persiapan nya makaihh..makan masa berbulan2....=) cheqna tak merungut ye..pepun sama2 la doakan moga majlis cheqna dan bakal suami kan berjalan lancar dengan izin Allah...skang petang2 je ribut n hujan lebat...takut gak masa kenduri cheqna nanti ribut..mudah mudahan tidak la.....insyaallah..

8 comments:

  1. Alhamdulillah....hati tu sure gundah gulan nak memikirkan semua benda betul tak?nak pikir ape yg masih lagi tak cukup...grrr...

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah, dah menghitung hari la ni. kak ida doakan semuanya berjalan lancar, amin.

    nak goodies 1!

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar dan sempurna. :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dh hampir siap sumernya.. tinggal tunggu hari jelah ni..

    ReplyDelete
  5. Memang persiapan berbulan2 tp majlis sehari jekan...
    moga nanti berjln lancar.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~