May 3, 2012

~ 21 April 2012..bersama ibu tunggal daerah marang ~

assalamualaikum
dalam kesibukan cheqna membuat persiapan sempena kenduri cheqna...cheqna jugak tak ketinggalan sibuk dengan kerja...dah namanya pekerja kan..memang kena kerja.....
pada 21 April 2012...cheqna ke Anggulia Marang sebab dilantik menjadi fasilitator untuk program kaunseling komuniti daerah marang....biasanya peserta kami remaja..tapi kali ni daerah marang memilih ibu tunggal penerima bantuan jabatan kami sebagai peserta..cheqna kene handle ujian SDS atau nama panjangnya Self Direct Search...
kak zie..yati..kak siti...bos cheqna puan rozilah (pakai baju hitam) dan bakal pengantin yang gebu gebas iaitu cheqna...lalalalalala...
cheqna sedang menjalankan tugas...ibu tunggal yang dipilih seramai 80 orang lebih rasanya....semua penerima bantuan.....dan ada satu slot perkongsian dari ibu tunggal yang dah berjaya..dulu penerima bantuan dari jkm..pastu dah dapat bina kehidupan tanpa bantuan dari jkm lagi....masa dia share kisah dia tu..memang kagum sangat dengan ketabahan dia.....
ghasak..masih tak kurus2 walau majlis dah dekat....takpelah..yang penting cheqna sihat...sihat?????uhuk uhuk....ada kisah lepas habisnya pogram ni.....menyebabkan incik bakal suami agak marah dengan cheqna..huhuhu...kisahnya???tungguuuu..kata nak baca sokmo  kisah cheqna...hahahahaha
tunggu ye =)

9 comments:

  1. Bestnye Cheqna jd Fasi...rindu pulak YM nak jadi fasi, huhu. Uiks...saspen citer Cheqna nieh...hehehe

    ReplyDelete
  2. Kerja memang x akan habis,Cheqna punya majlis pun x lama lgkan...

    ReplyDelete
  3. suka pada ibu2 tunggal yg bjaya atas usaha sndiri..berkat kesungguhan mereka ;)

    x pe cheqna jgn stress kang tk turun terus berat bdn kang klu stress hehehe

    ReplyDelete
  4. Amboi, ada kisah pula ni. Kenapa? Makan tak hengat sampai dapat sakit ke?

    ReplyDelete
  5. pesal ek .... ade org ngorat cheqna ke ..ke ibu tunggal ngorat tunang ....haaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. Tak kisah lah Cheqna...kurus ke tidak, yg penting sihat, dan majlis berjalan lancar..bukannya nak pakai gown macam mat saleh menikah kan....:)

    Saya masa gi Tgnu hari tu, baru dpt bezakan kat mana Marang, dan kat mana Merang...ahahaha

    ReplyDelete
  7. waahh,,cheqna..suka nengok cheqna...ntah apa la yg di cakap kan tu..tingin nk turut dgr hehee...

    ReplyDelete
  8. assalam cheqna..
    lama x singgah cni..semakin hampir dah majlis ye..
    apa lah kisah cheqna berikutnya ye..

    ReplyDelete
  9. salam cheqna..tunggu hari bahgia die ye..moga dipermudahkan urusan..rindu..:)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~