Apr 10, 2012

~ tajuk??????~

assalamualaikum
ini adalah situasi biasa cheqna alami
ye..cheqna mudah termenung..termenung sebab apa???yer..sebab..sebab...sebab..

>
>
>
>
>
tak tahu nak letak tajuk apa kat setiap n3 yang cheqna taip...sebab biasanya taip cerita dulu....tajuk kemudian...fikirkan tajuk je dah buang masa 55 minit..hamboi ko cheqna...hahahaha tapi betul..biasanya cheqna alami kesukaran sket nak letak tajuk yang sesuai..sebab tu ada ketikanya tajuk lain..citer bab lain..hahahaha..kadang2 tak letak tajuk pun..siap tulis citer terus tekan publish post..hahahahahaha

ini adalah kelemahan cheqna..anda pulak camana???

21 comments:

  1. Mama selalu ada tajuk tapi tak tahu nak letak isi. :)

    ReplyDelete
  2. tajuk entry sy selalunya spontan.. ringkas saje.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. Sy klu bab tajuk, boleh tibai2 lagi. Tp bab nak mengarang tu. Adehh!

    ReplyDelete
  4. sama la jugak dgn kakain pening nak letak tajuk tau, tu yang kadang2 jadi cerita lain tajuk lain..hentam aje laa...

    ReplyDelete
  5. Biase spontan ajer.... Tp kadang kala blur jugak bab tajuk ni

    ReplyDelete
  6. Kakak pulak cheqna buat tajuk bantai je... janji ada kena mengena apa yg kakak cerita sudah...

    ReplyDelete
  7. aku pun slalu gitu ... hahahaha smua kot alami nye

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu nok...kadang2 fikir tajuk je dah makan masa sejam...haha...

      Delete
  8. k.sha lak tak pandai mengarang...selalu tajuk ada..mean ada mende nak cerita..tapi bila start karang...blur jadinye

    ReplyDelete
  9. same gok cheqna.. tajuk bese last kali ar.. pening nok pikir tajuk hok sesuai.. huhu..

    ReplyDelete
  10. haaa3x... ada jugak macam tu yee... tak pee... bubuh je apa2x tajuk... kami tetap baca juga...

    ReplyDelete
  11. hihi..sama la kito cheqna...peel sy ni suka pikir 2 tajuk...satu utk link 1 utk betul2 tajuk entry... (eh fhm tak ni? haha)

    ReplyDelete
  12. btl kdg terpikir2 kan nk ltk tjk apa heheheh2..cutelah pic tuh grm tgk ..lawo rbt dia

    ReplyDelete
  13. kita sama cheqna...tapi acik kadang2 malas nak fikir..main tulis je

    ReplyDelete
  14. kak ida main bubuh je. walaupun kadang-kadang kelaut juga. hahahahah

    ReplyDelete
  15. ada sesetengah blogger,tajuk ja gempak...baca entrinya tah apa2...

    ReplyDelete
  16. Kak Nurul main letak je asalkan ada sangkut paut sikit ngan entry tu....

    ReplyDelete
  17. kak pun ada masalah sama. suka letak tajuk pendek, tapi tak leh nak summarize kan ...kdg2 meraban gak.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~