Apr 9, 2012

~ SAMPAI JUGAK..~

Assalamualaikum
seperti sedia maklum hari khamis opis cheqna ada gotong royong kan..masa duk sibuk2 ngemas bilik tu PAR ketuk pintu bilik bagi ni...bagi apa??ni ha
>
>
>
>
ouh...dah dapat agak dah dari sapa..sebabnya DIA dah bagitahu yang hadiah telah diposkan...dan cheqna tak sabar2 nak bukak sebab DIA emel bagitahu "ko jangan gelakkan aku tang membungkus tu" lagi DIA marah lagi cheqna tak sabar nak gelak...hahahahaha
hahahahaha..amik ko....x pe la kak...ko bungkus camana sekalipun tak kisah..janji ada gak rupa membungkusnyer..hahahahahaha..weh...tak gelak la kak..just golek je suka.....lalalalalala
ni la FM nyer..kebetulan snap sebelah gambo awek comel tu...jangan tanya nape cheqna kecik time tu...tu gambar 10 tahun yang lalu..sekian terima kasih =)..ekceli cheqna menang GA yang mek KAK ni anjurkan... kat SINI cheqna citerkan betapa terkejutnya i bila diumumkan sebagai pemenang u..hahahaha
tips dari cheqna : kalau korang nak menang apa GA ugutla camtu..muahahahaha tak de la...gurau je...rezeki semua tu...apepun thanks KAK..terima kasih banyak2 kak..ko memang sempoi kak =)
dah selamat tempek kat peti ais dah..skang macam jadi hobi plak kumpul FM ni..tak de sape2 nak bagi FM lagi ke untuk cheqna???lalalalalala 

19 comments:

  1. eee cantiklah FM tu... erm, cheqna xdernak bg masz FM ker.. haha tetiba plak kan..

    ReplyDelete
  2. syok kan klu dpt parcel dr blogger ni kan

    ReplyDelete
  3. Tahniah cheqna.. kakak pun suka kumpul FM.. itu yg tak boleh bagi cheqna hahaha...

    ReplyDelete
  4. suke! dpt FM... tapi kat opis takde tempat magnet yg leh lekat... so, simpan dlm balang coklate choclair je lee....heeee~

    thx cheqna, doakan saya... saya amatlah terharu, n harap ape yg saya impikan jadi kenyataan..InsyaAllah...

    ReplyDelete
  5. salam cheqna..cik puan follow.... salam kenal

    ReplyDelete
  6. Tahniah cheqna dpt FM dr Indonesia plk tu....

    ReplyDelete
  7. Bestnya bile join GA lepas tu menang..bukan senang nak dapat..x kira la apa hadiahnya pun...:-)

    Salam kenal..

    ReplyDelete
  8. waaa keciknya cheqna 10 tahun lepas... heeee....

    akak kalo dapat FM tak leh lekat kat peti, sat lagi banyak tangan2 nak kerabat..

    ReplyDelete
  9. owh..kalau sy tampal fm ni kat freezer kt umh...alamtnya 2 hari je tahan..pastu wajib jd mainan anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cisss.....ko tayang jugak bungkusan aku tu ye nok....huwaaaaa!! nyampah tau....

      tak pe lah nok,janji FM dah selamat sampai, takde cacat cela kan?

      Alhamdulillah...

      Delete
  10. Kita kan cheqna, paling suka dpt hadiah FM or Keychain. Rasa mcm best jer kumpul 2 benda nih. hehehe

    ReplyDelete
  11. kita mmg suka klu Par ckp ada parcel atau post laju sampai...best kan feeling tu...hihi

    ReplyDelete
  12. Jelesnya tgk cheqna dpt FM tu...(he.he.he....dasar tamak akak ko ni cheqna...ngee).......
    TAHNIAH!!!!

    ReplyDelete
  13. Salam anakanda

    Tahniah, nampak cantik.
    Mama pun suka kumpul tapi dulu2lah.

    ReplyDelete
  14. salam cheqna...
    seronoknyer dpt hadiah GA tu..tahniah ye..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~