Apr 17, 2012

~ curik2 masa ~

assalamualaikum
maaf sebab cheqna rasa mungkin..MUNGKIN..MUNGKIN ye tuan tuan dan puan puan sekalian..blog ini akan bersawang dan tiada kunjungan dari pemilik curahan rasa ini ke blog anda semua..sebabnya..bukan sebab sibuk nak kahwin...bukan...sebabnya cheqna memang banyak keje..
21.4.2012 - program daerah Marang 
25-26.4.2012 - setelkan pasal program on di anggulia
28.4.2012 - program di Bukit Payong, Marang
2-3.5.2012 - Program di Anggulia Marang
5.5.2012 - program di Kelantan
12.5.2012 - fitting baju kahwin
18-19.5.2012 - program di Kenyir
26.5.2012 - program tukar status..hahahaha
memang banyak sangat keje kena buat ni...kene setelkan semuanya sebab 20.5.2012 tu cheqna akan stat cuti dan masuk keje balik pada 20.6.2012..jadi..baik cheqna setelkan semuanya agar cuti tidak diganggu ayat tak leh blah
maafkan cheqna kalau tak menjengah anda semua..insyaallah kalau sempat cheqna akan jengah..doakan moga cheqna sihat dan dapat laksanakan tugas dengan sebaiknya..terima kasih...sayang anda semua =)

22 comments:

  1. wow wow......sebulan cuti tu...selamat terus hanimun yerk...

    ReplyDelete
  2. wah syoknya cuti lama2....
    kerja kuat2... pastu enjoy....

    ReplyDelete
  3. Takpe... mama faham. Dahulukan mana yang perlu didahulukan. :)

    ReplyDelete
  4. sama sibuk yea Cheqna kerja dan nak kahwin...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. sampai dah nak dekat tarikh kawen pun masih bz yer cheqna...

      semoga semuanya dipermudahkan...

      Delete
  6. x pe cheqna.. kami faham..

    amboih sebulan tuh cuti.. ni mesti cuti honeymoon skli nih.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Ok...ok... kakak maklum dan jgn susah hati...

    ReplyDelete
  8. bz banget uols...

    tak pe beb - yg penting dan patut di dahulu kan....
    mestilah di dahulukan...
    dah siap semua keja - dah beres segala hal...
    blogging le balik ye...

    ReplyDelete
  9. MOGA Dipermudahkan urusan..selamat bercuti..

    ReplyDelete
  10. akakpun sibuk sekarangni.. curi masa gakni...

    ReplyDelete
  11. Semoga semua urusan dipermudahkan... dan semoga cheqna sihat2 adanya...

    ReplyDelete
  12. salam cheqna...
    bz sesangat dah ye..masa nak tukar status pun dah semakain hampir ye tak..semoga dipermudahkan smua urusan..

    ReplyDelete
  13. makin dekat hari bahagia, makin bz bakal puan kita sowang ni...heeee~ ape pun, mudah2an, segalanya berjalan dengan lancar dan dlm peliharadan lindunganNya..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~