Apr 9, 2012

~ cerita sama je kan??~

assalamualaikum
hari ini..rata2 orang bercerita pasal ABPBH yang berlangsung malam tadi..cheqna???tak minat r nak bercerita...kalau perasan..memang cheqna jarang bercerita bab2 cerita hiburan..AJL ke..ABPBH ke...baca tu suka tapi nak bercerita cheqna memang kurrenngg..bukan tak tengok..tengok gak..tapi tak habis r...baik cheqna tidur..hehehehe
baru je tau sapa PALING POPULAR sakni..AARON AZIZ rupanya....cheqna tak reti nak komen..sebab cheqna bukan pandai bab2 komen sape layak sape tak..yang penting tu memang rezeki pada yang menang malam tadi..
ouh....ok la...nak berjalan2 di alam maya dulu..sambil2 cari mood nak memulakan kerja...bukan monday blues bagai sebab semalam cheqna dah stat keje...cuma biasa la...pepagi kena cari mood dulu....
selamat pagi semua =)
*geng2 retis wanita ni gaya bergambo sepesen je kan??tangan di pinggang....cuba gak  buat gaya tangan di dada mata ke atas tengok apa jadi* kikikiki 

19 comments:

  1. Mama tak tunggu sampai habis semalam. Pagi ini baru baca keputusan penuh. Pening mama tengok pakaian Didie semalam!

    ReplyDelete
  2. same la tak minat & tak tgk pun smlm..hehehe...tgk bola lagi best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. org sebelah rumah kemain lagi dah kul 12.30 pm dok jerit2 lagi alahai .... ai nk tido tau mencik la gini

      Delete
  3. Kakak lebih kurang cheqna... kureenng sikit dan tak tahu nak komen pun siapa yg layak

    ReplyDelete
  4. abg ajis menang..layak dah kut..thn lepas x leh msk calon sbb bkn org mesia kan..tp thn ni terbuka..

    retis pepuan pakat tunjuk aset dorg jer....ish..ish...

    ReplyDelete
  5. hahhaa..yg best time award je...tp hakikatnye x begitu kehidupan artis ni...bese la tuh..

    ReplyDelete
  6. amy pun xtgk kakna..kul 5 pg td baru sapa kajang..ni duk opis..ngantuk..huhu

    ReplyDelete
  7. tgk jgk semalam..smpai Aaron menang je pastu terus masuk tido...boring dgr lagu selingan yg tk menarik hehee..

    ReplyDelete
  8. aaorn aziz ke mat haron? keh keh~~

    *salam kenal kak~~da lama perasan akak kat blog kawan2 lain~

    ReplyDelete
  9. salam
    sama la kita,akak pun tak amik pusing bab2 artis,anugerah ke apa ke...sekadar baca kat akhbar ja...menang ke..kalah ke...kita apa dapat..?

    ReplyDelete
  10. dah mmg dijangka abang AA akan menang hehehhehe

    ReplyDelete
  11. tak minat jugak artis2..ni kalo nengok pun gtu2..je..

    ReplyDelete
  12. akak pn mcm cheqna, suka gak baca kt blog org ttp xmo la ulas di blog sndiri......

    sejak akhir2 ni mula jatuh chenta dgn aaron tu..suka lakonan brsahaja dia...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~