Apr 16, 2012

~ akhirnya cheqna umumkan jugak ~

assalamualaikum
1 Mei 2012 nanti..genaplah setahun usia pertunangan cheqna bersama incik tunang...dalam tempoh itu...macam2 mende dah kami lalui..pahit manis tawar masam masin semua ada....alhamdulillah...moga semua dugaan itu kan mematangkan kami dalam melayari kehidupan masa mendatang nanti
baiklah..seperti yang dijanjikan...maka dalam n3 kali ini cheqna umumkan bila tarikh sebenar penyatuan antara cheqna dan incik tunang..cheqna terpaksa maklumkan awal sebabnya jadual cheqna penuh sehingga seminggu sebelum kahwin..takut tak sempat nak poskan kad kalau lambat2 sangat..
nampak???ini adalah kad kahwin cheqna..kalau nak lebih jelas sila klik pada gambo ini..kad ini telah disponsor oleh Pedy Jaya Enteprise....terima kasih...semoga rezeki anda makin melimpah ruah....err..ada sesape nak sponsor lagi ke???hehehehe
maka dengan ini...silala save tarikh itu ye...cheqna dengan berbesar hati menjemput anda semua ke majlis cheqna...nak kad??sila tinggalkan alamat di alangfarina@yahoo.com. cheqna lebih berbesar hati sekiranya anda semua dapat hadir...tak dapat hadir nak wat camana kan??cukuplah dengan kiriman doa yang baik2 untuk cheqna dan bakal suami
lepas ni kalau blog bersawang..maafkan saya gaya ala2 zizan banyak pogram yang cheqna kena handle ni....kena pandai2 curik masa...tapi sib baik ada SEMEK ni...dia bakal jadi watak kedua masa majlis cheqna nanti...uiks...mana leh watak utama..bahaya....hahahaha..beruntung dan bersyukur sebab SEMEK ni banyak membantu.....tak tahu nak balas camana..... *muka poyo*
pepun...dah terjawab kan???hehehe..memang poyo la cheqna ni....kalau anda rasa nak hadir dan perlukan kad kahwin cheqna ni...silala tinggalkan alamat anda di alangfarina@yahoo.com ye...thanks anda semua..=)
jom bilang hari..40 hari dari sekarang....doakan moga semuanya kan berjalan lancar....terima kasih..=)

84 comments:

  1. jauh nyer nk p..tp apa2 pn ttp nk ucapkan tahniah!

    ReplyDelete
  2. comelnyo kad, nak satu boleh? qema tgh sarat tgu hari nak bersalin tu apa pun moga majlis lancar & selamat semuanya, xlama dah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangeyla beranok lagi..boleh gitu??hahahaha
      terima kasihlah banyok neh walaupun cuma sekdar doa
      cheqna hargai =)

      Delete
  3. hehehe tarikh samer dgn kenduri belah bakal suami ecah kat kedah hahahha...;p

    by da way tahniah kak!! :)
    smg berbahagia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh ye ke??
      terima kasih
      untuk ecah jugak =)
      sama2 kita tukar status ye =)

      Delete
  4. tik tok tik tok....tak lama dah....

    alamat k.sha dpt dah kan kat fb?

    ReplyDelete
  5. terengganu koooooooooooo....sgt la dekat dr cheras nie..hehehe...

    ReplyDelete
  6. comeynya kad. tahniah cheqna! Alaaaaa, tak dapat pergi, kak ida balik ganu awal bulan Jun! sob-sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak
      oloh..balik r hujung mei..hehehehe

      Delete
  7. Nmpknye, sy takde rezeki nak g majlis Cheqna. Bukan dkt Ganu tu...uwaa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwaaa jugak r...
      x pe..doa di kejauhan dah cukup =)

      Delete
  8. wuuumakkkaiii akakkk dkt btll..wuuu

    selamat masuk dunia baru kak!

    ReplyDelete
  9. Kad Cheqna 'Raikan Cinta' comel.....Kak Nurul doakan agar majlis Cheqna berjln lancarnya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak=)
      secomel tuannya kan kan kan??
      hehehehe

      Delete
  10. tahniah....semoga ikatan kekal di dunia dan di akhirat di rahmati di redhai dan di berkati oleh Nya yang Esa amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas doa ini kak
      amin amin amin...

      Delete
  11. Tahiah.
    Aku doakan segala-galanya berjalan dengan lancar dan seperti yang telah dirancangkan...

    ReplyDelete
  12. Cheqna, ku titip kan doa tanda kasih saya berpanjangan ye Cheqna, maaf tak dpt hadir....doa kan saya juga ye Cheqna...

    Selamat pengantin baru advance!!! May Allah Bless to both of You! take care! drh manis, heeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dear..
      x pe..yang penting kena jaga kesihatan..jaga kandungan elok2 ye dear =)

      Delete
  13. TAHNIAH cheqna, semoga dipermudahkan segala urusan.....Kalau cuti sk bolehlah akak join skali.....apa pun akak didoakan agar segalanya brjln lancar.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih
      memang cuti sekolah pun kak weh..jom r =)

      Delete
  14. tahniah yer cheqna..
    akhirnya tiba jugak masa yg di nanti-nantikan:)

    ish..wida tgh sarat lah time tu..kalau x boleh rasa nasi minyak cheqna

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah sarat erk??
      dakpelah..yang penting jaga kesihatan
      doakan yang baik2 je untuk cheqna ye...tu pun dah cukup =)

      Delete
  15. Tahniah akan melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi. Semoga Allah SWT make things easier for you and also for the future hubby.

    ReplyDelete
  16. Tahniah Cheqna.. semoga dipermudahkan semua urusan hingga hari berlangsung.. :D

    ReplyDelete
  17. hahaaaa...aku kene lagi...jgn berharap ngat..kan tetiba uwek2...mati kutu mak....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan nak ngada uwek2..stop lu...lepas tu kita berjemaah dakpe...biar sunyi sepi opis tu pakat pantang belaka hahahaha

      Delete
  18. tahniah Cheqna.cantik kad tu nampak sweet sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...
      cheqna pun rasa cam tu hehehehe
      terima kasih pada pendesign kad ini =)

      Delete
  19. suka tgk kad kawin cheqna. Sweet sangat. Apa pun tahniah ya cheqna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak
      pereka kad ni kata..imej tu macam sesuai je ngan cheqna n incik tunang =)

      Delete
  20. tahniah cheqna..semuga semuanya dipermudahkan

    ReplyDelete
  21. barakalluhufi khoir (^___^) salam ukhwah, is follow sini

    ReplyDelete
  22. alamak, jeles tul tengok kad tu cantik, kreatif dan dpt sponsor???

    dah standard artis tau, alhamdulillah...

    semoga smeua dipermudahkan... dan jgn stress sgt ok... tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..kad disponsor...hahahaha retisla sangat =)

      terima kasih ye =)

      Delete
  23. tahniah cheqna.. semoga semuanya berjalan dgn lancar ye.. :)

    ReplyDelete
  24. akhirnya..
    akak dh inbox kat fb ye.
    kalu kakcik gi, nk nompannnggggggg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah dapat dah
      hahahaha
      kena tanya empunya bdan le tu =)

      Delete
  25. tahniah cheqna.. x dpt nak attend majlis cheqna.. cuma mampu berdoa dari jauh semoga yg dirancang berjalan lancar.. amin..

    ReplyDelete
  26. tahniah cheqna....

    nun kat ganu kiter.... terasa dalam mimpi nak sampai ke sana....

    iols doakan cheqna sihat walafiat - moga semua berjalan lancar - dan yang penting - uols berdua kekal bahagia hingga ke akhir hayat ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin amin amin ya rabbal alamin..
      terima kasih...
      sob sob sob....

      Delete
  27. tahniah..
    semoga semuanya berlancar sehingga disatukan..
    suka tengok kad cheqna..

    ReplyDelete
  28. Congrat sis!!!

    klu dekat daku terjah dah ni...hehe

    ReplyDelete
  29. tahniah Cheqna......wlcome to the club..saya doakan cheqna bahagia ke anak cucu :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks..
      ala bahagia sampai bila2 la..x mo sampai anak cucu je..=)
      cheqna pun doakan moga MB kan dapat apa yang dihajati ye
      thanks dik =)

      Delete
  30. tahniah cheqna...:)

    moga2 mahligai yg dibina kekal kukuh hingga ke liang lahad..:)

    ReplyDelete
  31. Tahniah cheqna...:-)
    Moga bahagia ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  32. selamat menempuh alam baru cheqna..moga bahagia bersama selalu sehingga ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete
  33. selamat pengantin baru cheqna..sure da terpancar seri pengantin baru nih..selamat membuat persiapan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah....dah kot..hehehehe
      terima kasih kak =)

      Delete
  34. lawanya kad kahwin kakna..dh r sponsor..huhu..sory xdpt dtg sb majlis kita sama..heheheehe..sama2 la kita ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawo ke??
      hehehehe
      dakpe...sama2 mendoakan dari kejauhan neh... tapi 27hb tu mi ikut ngato dakpe =)

      Delete
  35. nice! taniah banyak2 cheqna...tq sudi jemput...maaf ok jauh no...abg is skool..hehehhe semoga dipermudahkan segalanya ok...nanti dah free update2 la sini hokehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiks..dah cuti sekolah ni =)
      pepun thanks ye =)

      Delete
  36. wahhhh wahhhhh congratulations! kad pun cantik!heheh :D

    ReplyDelete
  37. cheqna..umah pengantin lelaki bila plk?
    nak pegi yg dekat...gong badak kan? boleh?

    ReplyDelete
  38. tahniah cheqna...cantik kad tu..nak g gok buleh dok?hehe.

    ReplyDelete
  39. Tahniah Cheqna... sorrylaa.. lama kayna pun tak jenguk blog sendiri.. dan blog cheqna gak.. tau2 da nak kahwin da... tahniah. Selamat Pengantin Baru. Hingga ke syurga.. InsyaALLAH

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~