Mar 21, 2012

~ tiba tiba..~

mesej dari 014......
salam, dukacita dimaklumkan ats sebab yg tak dapat dielakkan, bengkel pemudahcara MBKPI di Melaka terpaksa ditangguhkan dahulu..tarikh baru akan dimaklumkan kemudian. surat akan kami fax. Dr : Normi Ismail JHEAT
uhuk uhuk..x jadi la plop...jap jap bukan tak jadi..just tukar tarikh je kot..tapi ok gak..x la cheqna kelam kabut sebab 30 hb kan cheqna ada program yang cheqna handle...takpelah Melaka...nanti2 cheqna akan sampai jugak...honeymoon ke..ekekekekeke
baru berangan nak shopping bagai..ekekekeke * tulah niat tak betul..gitulah kekdahnya* 

17 comments:

  1. maybe tuko tempat kot..ke langkawi..syok cheqna..leh soping tak hengat dunia

    ReplyDelete
  2. Mungkin ada hikmah de sebalik penundaan itu nanti...

    ReplyDelete
  3. tak pe.. tukar tarikh aje tu....

    tapi melaka memang best
    tu sebab iols dah dua kali gi bercuti ke sana

    ReplyDelete
  4. belum rezeki peniaga Melaka nak dapat duit dari cheqna...hehehee

    ReplyDelete
  5. dah beberapa kali D pergi melaka..nak kata shoping..tak jugak cheqna. Jalan2 makan2 jek

    ReplyDelete
  6. amin cheqna..

    ramai orang gi honeymoon kat
    melaka tau :)

    ReplyDelete
  7. pB dengan Melaka , tak pernah nak serasi

    ReplyDelete
  8. rezeki shopping takde lagi..
    slmt duit tu..^_^

    *salam kenal!

    ReplyDelete
  9. postpone je kan.. dang lg nok simpan duit nok soping banyok2.. hehe..

    ReplyDelete
  10. woh cheqna mrata2 tmpat kj ye! takpelah akn smpai jualah tu nnti. sbr ye org2 mlaka

    ReplyDelete
  11. nape nama Dr tu sebijik sama ngan akak...nama bapak pun sama jugak...kebetulannn..:)hehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~