Mar 5, 2012

~ tersentuh jugak hati ini ~

assalamualaikum
dah setel semua tugasan...akhirnya cheqna berjalan2..jalan di alam maya ler...
tetiba cheqna terjah ke blog INI sangat sayu baca luahan hati dia...
erm...bagi korang..apa makna SAHABAT????

nak tau citer lanjut..gi la terjah blog dia....sama2 doakan yang terbaik buat dia dan sahabat2nya..insyaallah

12 comments:

  1. xleh nk klik link tu la cheqna cz cheqna wat privasi blog tu...hu.hu.hu......

    ReplyDelete
  2. itulah namanya sahabat sejati...:) bersama dlm suka dan duka...

    ReplyDelete
  3. mengenal sahabat hanya kita tahu saat duka..kerana tak ramai yg dapat bertahan di saat berduka...

    ReplyDelete
  4. ermm...susah nak cari yg betul2 bnama sahabat ni cheqna...

    ReplyDelete
  5. dah klik.... tp tak terbaca. so tak berani nak tinggal komen kat blog dia

    ReplyDelete
  6. cheqna..alhamdulilah dah seribu rahmat bila kita dapat sahabat diwaktu susah dan senang..

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah, nanti mama bertandang ke sana.

    ReplyDelete
  8. Mama pun suka bersahabat dgn siapa saja.
    Terharu baca ayat2 dia...

    ReplyDelete
  9. sahabat time susah sukar dicari..singgah malam cheqna.baru sempat ziarah...pekaba?

    ReplyDelete
  10. Salam Cheqna,

    Sahabat ni adalah orang yang kita boleh percayai,susah senang dan sedih ketawa bersama....Tolong menolong dalam kesusahan dan sebagainya lah.......

    Beruntung tau kalau kita ada sahabat ni,kan Cheqna.....

    Nanti kak Ros akan terjah ke blog yang Cheqna Syorkan tu.....

    ReplyDelete
  11. tanpa kawan kita sunyi dengan kawan yang baik kita tenang..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~