Mar 29, 2012

~ tak sabar menunggu ~

assalamualaikum
cheqna duk sibuk setelkan pape yang patut untuk program yang bermula esok...PROGRAM KAUNSELING ORGANISASI 2012  untuk staf2 opis cheqna..tak ramai pun kami 26 orang je...
ni antara yang akan diberi la esok...
yang ni pun sama
dah siap..selamat masuk lam mr  black doh....
tunggu esok..eh...tapi citer akan diceritakan hari ahad or isnin ler....=)semoga semuanya berjalan lancar dan semua kakitangan memberikan kerjasama yang baik..insyaallah =)

25 comments:

  1. harap semua berjalan dgn lancar ye cheqna.. :)

    ReplyDelete
  2. amin, harap berjalan dgn lancar, insyaallah :)

    ReplyDelete
  3. senang kerja dah siap kan dik
    sok x lah kelam kabut
    hope everythings goes well ! .. ;)

    ReplyDelete
  4. Mama doakan semunya akan berjalan dengan lancar. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  5. semoga cheqna dapat tido dgn lena malam ni...esok bgn dgn fikiran yg segar...

    ReplyDelete
  6. cheqna! nak pen!
    nak semua color yg ada dlm plastik tu..
    saya suka kumpul pen cantik2 cam pen cheqna tu
    hehehe...

    ReplyDelete
  7. Salam Cgeqna,

    Semoga semuanya berjalan dengan lancar ya....

    ReplyDelete
  8. suka ngat kalu dpt goodies tu..hehe.smoga berjalan dgn lancar ye kakna..

    ReplyDelete
  9. moga program berjalan dengan lancar..amin..

    ReplyDelete
  10. moga semua berjalan molek la cheqna..selamat berprogram..:)

    ReplyDelete
  11. dulu time kursus ke apa dapat brg2 camni suka sgt ekeke

    ReplyDelete
  12. mase sy kije ngan pembangunan wanita dlu suke gok kl ada xtvt.. handle kursus anak2 yatim, ibu tunggal.. best, mostly ada xtvt la..
    duk jabat ni.. huhuhu, asek merok duk jabat pas cheros!!

    ReplyDelete
  13. hoho, ni cerita semalam yerk.....
    hehe, baru ari ni dapat menjengah..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~