Mar 12, 2012

~ tak de sape2 nak tolong ke??~

x mo cakap banyak
sakit kepala
tak de sesape nk kesiankn cheqna ke?

15 comments:

  1. alamak.. tak dapat nak nolong...
    singgah-singgah la disini : atasi masalah kulit jerawat dengan everlynn skincare http://stokiseverlynn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sorry cheqna.. kakak lagilah tak pandai bab-bab macam ini... sekadar simpati ajelah....

    ReplyDelete
  3. nak tolong picitkan, tak boleh... keh keh keh

    ReplyDelete
  4. Nak tolong picitkan kepala, ma jauh la plop!

    ReplyDelete
  5. kalu sy kaya..pahtu duit plk melimpah ruah x tahu nak wak g mana..sy pasti tulun cheqna..tapi kan daya sy hanya mampu memandang jer jumlah itu...sekian...

    ReplyDelete
  6. lor ciannya.. tolong tgk je la ye cheqna.. hehe..

    ReplyDelete
  7. uiskhhh, banyok nya!!!!

    semoga tabah utk membayarnye....
    takpun tunggu time ada offer nanti...hihii

    ReplyDelete
  8. uikss..banyok nye cheqna.. suke drive laju ke cheqna..hehe,, tgu offer lah br g bayor ye cheqna..husband ayu pun ade gak, tapi tak bayar gak lagi.

    ReplyDelete
  9. aduyai..ni mesti cheqna suka memecut nie...he.he.he....mcm akak jugak.....

    Last year akak kena dkt rm2000..nasib baik cik abe tlg settlekan.....thn ni kena brhati2....

    ReplyDelete
  10. alaaa ciannn huhuhu kalau banyak duit boleh la tolong heheheh

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~