Mar 23, 2012

~ sedap sket mata memandang~

assalamualaikum
saje nak tayang..hahaha ekceli semalam awal2 pagi sampai opis terus ngemas bahagian ni...nampak kemas sket...nampak tak bahagian key chain tu????ada yang blogger bagi tau...
ouh...nak lipat kain baju plak...almaklumlah hari ni kan tak keje...yang keje tu jangan buat2 tak keje plak...n slamat berhujung minggu la esok ye =)

26 comments:

  1. nice! tersusun kemas....
    ohh... kat belah sana hari jumaat cuti eh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. x tahu berapa lama boleh bertahan ni
      hehehehe
      yup sini jumaat sabtu cuti =)

      Delete
  2. tganu cuti ek???? isy knp selangor keja ni? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok ngan ahad kompem selangor tak keje hehehehe

      Delete
  3. ye la cheqna cuti erk..hehehe kite pon nak ambik dari ampaian nampak macam nak hujan...hehhee

    ReplyDelete
  4. Di ofis Mama, sejak2 ber'5S' ini, dah tak boleh nak gantung2 atau tampal2 benda2 yang tak berkenaan dengan kerja. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke..
      x pe ma..ma buat S sendiri iaitu sukahati
      hehehehehe

      Delete
  5. 5S akak kejap jer...esok tu dah jadik S untuk Semak...hehe:)

    ReplyDelete
  6. kat opis qema letak kat meja je bawah kaca lapik meja tu..xsir guna buang, best dih duk santai2 kat rumah hihi

    ReplyDelete
  7. salam kenal dari kami sekeluarga...

    wah... kemas dinding yee... sejuk mata memandang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal jugak
      terima kasih =)

      kemas yang tak tahu sampai bila mampu bertahan ni hehehehe

      Delete
  8. Kemas + cantik!!!!

    Rajinnya cheqna melipat baju...kerja yg plg2 akak alergik...hu.hu.hu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat ni rajin lagi kak...
      pas2 ni tak tahu la rajin ke tak
      hehehehehe

      Delete
  9. i likeee...saya juga suke jika ade tempat utk tampal menampal..tringat mase study dulu..setiap org mesti ade bod memasing..tp keje cikgu ni ..meja kecik aje..tiada ruang cmtu..then meja penoh buku latihan menggunung..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheqna suka gak....=)
      meja cikgu kompem penuh ngan buku latihan hehehehe

      Delete
  10. hohoho nicee...barula senang hati nak wat keje kan?kehkehkeh

    ReplyDelete
  11. lo..masa belum baca entry ingat dekat bilik ceqna hehehehe...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~