Mar 26, 2012

~ sangat sangat terharu....*sambil kesat airmata* ~

assalamualaikum
masuk opis...seperti biasa...sedang duduk tengok2 diari.. semek ni datang..ingatkan ape...tiba2 dihulurkan buku ni..
cheqna bagitahu "alo...buku baru ni x habis lagi baca".. semek ni bagitahu la buku ni bagus...besh baca....ok..cheqna amik jela...ada masa cheqna baca...pastu belek2 buku ni..sebab tak pernah tengok kan..tiba2 tertengok ni
"eh...dah bagi ke cikna ke????"
"hor"..semek ni jawab
"ouh..terima kasih.....tang2 tu rasa macam terharu sangat.....sedih weh....tapi dok nangis r...sekok sebok lam hati je....terharu sangat dapat sahabat2 macam ni....memang dalam ramai2 kawan ( Rieda, Wani, Nisa, Linda, Iwan n Haji ) cheqna je yang masih bujang....sangat bertuah dikelilingi sahabat2 seperti ini....betul ni...mereka sangat banyak membantu cheqna....part gila2..sengal2 tu memang tak lari r...bila dapat sahabat yang macam sangat membantu ni...kita akan rasa sangat2 bertuah...apatah lagi mereka2 ini banyak membantu untuk persiapan cheqna menuju hari bahagia...bab nasihat...ilmu lagi lah banyak....huhuhu...nangis kang..
Dah..terima kasih banyak memang kene marah sebab jual muka dia sini ning ghasak...hahaha jangan nak suh kimsalam bagai...mek ni dah ada anak dua ok....kepada Wani..Nisa..n Linda..sila jeleh banyak2..muahahahahahahaha
err....siapkan diri korang untuk memsibukkan diri ye untuk majlis cheqna.....korang semua dah macam family cheqna dah...korangla menjadi harapan cheqna untuk kelihatan cantik pada hari itu..heheheehe..Lin...terima hakikat Iffya masih mengatakan kak na cantik berbanding moklin hokeh...=)
pepun..thanks banyak2 Dah....sangat2 menghargai...dan terima kasih jugak untuk nasi goreng pagi ni dengan ucapan..musnah dietku...=)

57 comments:

  1. Nampak mserek semua sanyang kat cheqna. Untung ada sahabat yg amat mengerti. Memang kenalah masanya dia beri buku ini pada cheqna. Kongsi tau dgn en abang utk baca buku ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah
      harap2nya macam tu la...
      insyaallah akan dikongsi dengan bakal suami ni =)

      Delete
  2. sy beli buku ni kt pesta buku last year mmg best

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ni bukan novel la dear...something like buku motivation la...

      Delete
  4. Replies
    1. blum baca lagi..tapi rasanya besh =)
      silala beli

      Delete
  5. eh eh..sama nama n sama jumlah anak la plk...tp menten cam anak dara jgk kawan cheqna

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebaya...
      n yang penting semek ni memang kecik...dok sapa 50 pun berat ye

      Delete
  6. Hahahah! Mane de musnah Cheqna....terkorban je. Hahaha!

    ReplyDelete
  7. Baik2 semua kwn Cheqna,kwn yg sebegitu memang sukar kita nak cari dan harap persahabatan itu sentiasa berkekalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah
      moga2 berkekalan persahabatan kami ini insyaallah

      Delete
  8. Assalamualaikum wbt Cheqna,

    Syok kalo kite dikelilingi kawan2 seperti ini...
    mmg sebok la dada ini, lagi semangat rasanya hidup kita kan.... disamping family and Insan yg bakal begelar suami kita nnt, heeee~

    ReplyDelete
  9. salam....cheqna mmg le bahagia,seronok kalau jadi pengantin sepanjang masa,seumur hidup...org kata bkn raja sehari tp jadi raja selamanya hehe...dilayan,ditatang sepenuhnya..tak payah buat kerja apa pun..:)gurau ja...
    akak nak cuba cari buku tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam
      hehehehe betul doh tu kak

      try r cari..cheqna pun baru nak stat baca

      Delete
  10. baca, jangan tak baca..ekekekekeke....persiapan tu sebelum bernikah

    ReplyDelete
  11. bahagiakan hidup dikelilingi sahabat2 yg baik.. :)

    ReplyDelete
  12. cheqna.. anda ditaq utk join contest.. :)

    http://ctrahani.blogspot.com/2012/03/share-and-win-jubah-hoodie-contest.html

    klu dang join la.. dok pakse.. tau cheqna bizi lening..

    ReplyDelete
  13. baguih dapat kawan yang baik.. .
    kawan baik sebab cheqna baikkan...
    siapakah berani memusnahkan diet cheqnani...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah =)

      hahahaha...memag musnah diet ku =)

      Delete
  14. hehe..femes sebentor....terpampang di rumahnye...hiiii...actually ms di penang lg...mse memilih buku..tetiba naik nama cikna utk buku ni... cume lmbat memberi...so bace habis2 ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih la huhuhuhu
      insyaallah kompem akan dibaca sehingga ke titisan tulisan terakhir =)

      Delete
  15. Salam Cheqna,

    Bahagia sangat kan kalau kita ada kawan yang perihatin dan memahami macam ni kan Cheqna....

    ReplyDelete
  16. macam best jerk buku ni..nak kena beli ni..

    ReplyDelete
  17. ala seronoknya dpt buku ni...persiapkan mental sblm kahwin =)

    ReplyDelete
  18. Syukur punya kwn2 yg menyayangi kita....mrklah kwn n merekalh sahabat.....

    ReplyDelete
  19. nampak menarik tajuk buku tu.. klu sempat membaca2,alhamdulillah ..kata org wat persediaan yg mana perlu..buat menambah informasi dan maklumat...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheqna dah baca sket..alhamdulillah sanngat bagus..kene continue baca sampai habis ni =)

      Delete
  20. pompuan cepat nangis eh...

    dapat bunga pun nangis, dapat buku pun nangis.... hehehe

    ReplyDelete
  21. mcm best je buku tu cheqna.. best kan dapat kawan cmtu..lagi2 tibe2 bagi hadioh.lagi lah best.. tahniah cheqna sebab tak lama lagi nak kawen dah.. :)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~