Mar 18, 2012

~ memang anak beranak ~

assalamualaikum
semalam kuar ngan ma...g sabasun..jenjalan ngan ma...maklumkan kepada incik bakal suami cheqna...
dapat mesej
"drive molek..jangan bawok laju..ma ada sebelah tu" pesan incik tunang cheqna
cheqna pun mengreply mesej tersebut dengan
"ok..tapi ma suruh bawok laju"
tetiba incik tunang jawab
"bahang rambang sungguh dua beranok ni"
kabo ke ma...selok ma suka...
padahal ma dok suruh pun..saja nak menyakat incik tunang...hahahahaha
eh..cheqna nak citer ape ni??ekceli..rindu nak melayan blog tapi kena setel keje dulu...nanti citer panjang ye...
ouh....tau la korang cuti..cheqna keje hari ni...huh!!!!!!!
jumpa nanti ye =)

28 comments:

  1. huuu...mmg anak beranok...anak galok..ma galok gok....huuuuu..jgn marah

    ReplyDelete
  2. hehe..ganas cheqna bawak kete.
    tak pasal kena saman lagi kekgi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x mboh doh...banyak sangat doh saman hok ada ni

      Delete
  3. Keja rajin2 tau.. Kakain cotiii ari ni.. bersantai2 kat rumah ni..
    pesanan dari penaja tu..tandanya dia sayang kat cheqna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat rajin ni kak ain..keje banyak huhuhu
      alhamdulillah moga sayang sampai bila2 la =)

      Delete
  4. bestnya dpt org yg sering ambil berat.....

    selamat brtugas...esok akak dh mula kerja...back to school......

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak
      oo selamat bekerja..
      baru dapat jawab komen =)

      Delete
  5. kalu doh nikoh wat nakal2 gini soh2 kene cubit doh tuh.. ekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nati pah nikoh cheqna try wat neh..pahtu cheqna oyak r kene nape..hahahaha

      Delete
  6. dok paham.. tapi lebih kurang tauler kot...
    ok... nanti senang mai tulis lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahang rambang tu maksudnya macam..macamana erk nak bagitahu..macam redah je...main redah je....err...faham tak kak???

      Delete
  7. jommm kita pergi bekerjaaaa!hehehe :D

    selamat hari isnin cheqna! :D

    ReplyDelete
  8. Hahahahaha!

    Ape maksud bahang rambang? Tapi sy tersengih bacenye...notty Cheqna eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm...camana erk nak explain bahang rambang..macam mengarut pun ada jugak =)

      Delete
  9. haha ada keje tapi layan blog duluu eh?ni mesti curi tulang ni...kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari ni x sempat layan blog sebab cheqna tak masuk opis..outstation...=)

      Delete
  10. "bahang rambang sungguh dua beranok ni"

    tu maksudnya apa. maaflah jannah failed sikit sleng pantai timur. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam ikut suka..mengarut..main redah je...lebih kurang la..hehehehe

      Delete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~