Mar 9, 2012

~ hari jumaat..biasalah...~

assalamualaikum
petang baru bersiaran...
biasalah..jumaat kan..cuti...jadinya pagi2 tu kene setelkan apa2 yang patut dulu like mengemas umah..bilik..dapur...basuh kain baju...basuh tudung..tudung kena basuh tangan...tak leh masuk mesin...rosak nanti....
setel semua tu baru leh bersenang lenang depan laptop...=) 
jadinya skang cheqna nak wat kunjungan ke rumah anda semua...tunggu kedatangan cheqna...sediakanlah apa2 yang patut petang2 ni....dapat cendol sedap jugak hehehehehe
errr..anda jangan kecik hati..bukan cheqna tak sudi jengah umah anda...cheqna akan jengah cuma cepat ngan lambat je.....bukan cheqna sombong ok =)
ok...terjahhhhhhh

44 comments:

  1. biasalah tu..kena sttle mana yg patut dulu hehehehe sama jek pun

    ReplyDelete
  2. seminggu sekali ngemas kakna ek..nanti jd wife jgn gitu..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. seminggu sekali ni hok besor besoran
      hok hari2 tu kecil kecilan
      hehehehe

      Delete
  3. Giliran kakak esok pulak cheqna. Sekarang masih kerja lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi..kakak kerja elok2 yer
      hehehehehe
      cheqna dah leh bersenang lenang di atas katil ni =)

      Delete
  4. cendol??? sedap jugak tu. nak carik lah petang nieh.. hehe

    ReplyDelete
  5. hehe...takdelah...tahu, memasingpun bz kan...sila..sila....:)

    ReplyDelete
  6. aktiviti hujung minggu.. same ngan saya.. setel kan ape yg patut baru boleh BW.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..setelkan apa yang patut dulu..baru besh nak berjalan2 di alam maya =)

      Delete
  7. Replies
    1. biasa jumaat cheqna memang banyak keje umah kena setel..kalau hari sabtu boleh r rileks sket =)

      Delete
  8. rajinnya anok daro nie....brtuah cik abe nnti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..
      insyaallah..
      moga rajin ni kan bertahan sampai bila2 hehehehe

      Delete
  9. seronok la cuti hari jumaat.... rindu pada cuti hari jumaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. meme r...
      jadi..marila kelik kijo di trg mahupun di kelate
      sekian dari saya mekna bukey gewe abe kob
      hahahahaha

      Delete
  10. samo la den.. dah petang baru ngapdet
    hehehehhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe
      err..baru hr ni dapat jawab komen =)

      Delete
  11. nti dah ada anak sendiri...byk lagi kena settlekan..ehehe

    arini akak tak 'hidang'kan apa2 pun....kalo rajin bagi trafik jer la..ehehehhehekkk...

    selamat mengemas lagi esok yer dik

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak sha..
      ada anok ekgi gane balah dok tau ni
      hehehehe

      Delete
  12. hari jumaat..memang banyk benda nak dibuat..terpaksa disusun2 aktiviti mengikut carta paling penting didulukan..harap2 semuanya beres...

    ReplyDelete
  13. Salam Cheqna,

    Rajinnya Cheqna ni.....bertuah sungguh lah Che abg Cheqna ni kan......

    Kak Ros tau...Cheqna ni memang jenis tak sombong orangnya.....he.he.he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam
      insyaallah..moga rajin ni kan sampai bila2 =)
      insyaallah tak sombong =)

      Delete
  14. hari jumaat mula terbayang2 aktiviti sabtu dan ahad...kehkehkehh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan skang hari ahad
      cheqna keje ditemani hujan..
      beshnya kalau tidur
      hehehehe

      Delete
  15. Replies
    1. trma kasih sebab sudi berkunjung ye
      kunjung sokmo2 neh =)

      Delete
  16. Selamat harimAhad....ops, kat sana tak cuti Ahad,ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha..
      kat sini keje
      dan skang cheqna berada di opis..dah lah hujan..beshnya kalau tidur..=)

      Delete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~