Mar 15, 2012

~ Felda Resident Kuala Terengganu- day 1 ~

assalamualaikum...
seperti sedia maklum...cheqna kan dah bagitahu hari isnin 12 Mac 2012 cheqna ada kursus kat Felda Resident Kuala Terengganu..jadinya cheqna gerak dari opis dalam kul 345 petang...kursus stat kul 830malam...cheqna nak sampai awal sebab nak rehat...cheqna kan sakit kepala..
sampai je hotel..terus chek in...bilik cheqna di tingkat 8..807..masuk bilik....dalam sakit2 kepala sempat lagi snap gambo..hahahaha...well...
perghh.....nampak je katil..beshnya landing...tapi tunggu jap...amik gambo dulu...hahahaha
bilik air seksi yuuu....=)
nampak seseorang??bukan hantu lah...cheqna ler tu....korang ni...grrrr
cantik kan bilik nyer??
pastu cheqna bantai tido...tak tido sangat la...just baring2 je..masa ni alone..roomate tak sampai lagi...ekon bilik punya la sejuk walaupun suhu 30 darjah selsius...hah amik..ejaan selsius ko..=) sudahnya tutup ekon...masa duk landing2 tu...kepala still sakit..cheqna mandi dengan harapan kurang la sket sakit kepala...tapi nan hadooo...sakit jugak...sudahnya..cuba pejamkan mata dan berdoa moga kesakitan kekepalaan itu berkurangan....
kul 8pm naik tingkat 17 untuk dinner..sakit kepala kurang sket...minyak angin cap kapak kan ada...ouh..cheqna sakit kepala sebab kena air hujan masa pagi hari ini (isnin-12 mac 2012) cheqna memang tak leh sangat kena air hujan..memang mudah sakit kepala...ghasak..kalau anda nak kata cheqna manja pun...itu ada lah kenyataan yang kepala cheqna memang mudah sakit kalau kena hujan...lepas dinner..naik lagi satu tingkat iaitu di tingkat 18 untuk memulakan kursus jam 830malam...kelas habis awal malam ni...patutnya 1030pm..tapi dalam kul 1015pm dah habis...habis kelas mana terus turun ke bilik....sembang dulu...hahahaha sudahnya kul 11pm...cheqna selamat membuai mimpi..
untuk esoknya...nanti citer lain ye...=) tungguuuuu 

36 comments:

  1. hehehehe.... ambik2 gambar bilik dulu sebelum landing tido.. hik hik.... bestnya

    ReplyDelete
  2. hehehehe.... setiap kali masuk bilik hotel rasa seperti damai jer kan, terutama hotel yang ada2 bintang....

    ReplyDelete
  3. dear...siapa penceramah?

    en mazri dan en dick ker?

    ok tak mereka?

    ehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan..
      cheqna punya penceramah prof Fatimah =)
      kursus lain kot en mazri dan en dick ni

      Delete
  4. Not bad gak erk...YM tak penah stay sini lagi...lalu jer...:)

    ReplyDelete
  5. Dalam sakit kepala pun, boleh lagi sembang sampai jauh malam tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memng ma...jumpa geng kan..sakit kepala pun tolak tepi..hahahaha

      Delete
  6. seronokkan dapat bersantai2 bila dah pening tu kann..

    sama la kakain kalau kene hujan mula la sakit kepala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu cheqna memang elak kena hujan...
      memang cepat sangat sakit kepala.

      Delete
  7. Replies
    1. sape kak??
      cheqna ke??
      terima kasih
      lalalalalalala

      Delete
  8. cantik dn selesa bilik..kalaaua tertidur tentu sampai ke pagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak
      dengan katil yang selesa...bantal yang besh...ekon yang sangat sejuk..memang tak mau bangun r =)

      Delete
  9. kalau kena hujan mmg sakit kepala kan cheqna.bukan manja tapi ade yg alahan..hehe.. sama lah kite. wah syok nye hotel tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sakit pale..biar r org kata deney pom..
      hahahaha
      memeng besh hotel ni =)

      Delete
  10. a'ah kursus lain..eheheh tapi kat situ jugak...mereka arini abis

    ReplyDelete
  11. Cheqna, ms nak bt booking dulu, 1st choice kitorang mmg nak ke Felda Residence. Tapi seme fully book. Bengang tol! Mmg ctklah bilik tuh.

    ReplyDelete
  12. kesiannyer sakit kepala.. akak dapat rasakan...
    tapi cantik gak tempatni yerk... felda punyerlerkan..

    ReplyDelete
  13. selamat berkursus ye cheqna...

    emmm.. sama ngan iols lah...
    tak berapa ok jugak kalo kena hujan ni
    hujan renyai2 ye.... memang konpem meyong tak hengat....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~