Mar 28, 2012

~ Biro Pengaduan Awam ~

assalamualaikum
masuk opis..kul 815 pagi lebih kurang Linda ajak g paso.,..almaklumlah belakang opis ada paso minggu hari ni....siap membeli....balik opis..makan dulu...pastu cheqna kena g sekali lagi kat tapak pasar tani..pun belakang opis...ada program...Program Kaunter Bergerak yang dianjurkan oleh Biro Pengaduan Awam..jalan kaki je...dirasmikan oleh DO Hulu Terengganu..Ybhg Tuan Haji Wan Mohd Wan Ibrahim..
hamboi...berkerut2 dahi tu.....
yang wanita tu Pengarah Biro Pengaduan Awam Terengganu Kelantan..yang lelaki tu DO..masa diorang melawat ke booth Jabatan Kerajaan
bos Polis Daerah Hulu Terengganu...sedang bertanyakan sesuatu masa ni er..lupa nama...sebab baru rasanya bertugas kat daerah HT ni nanti kita kenal2 neh =)
as usual...anak dara n bukan anak dara..kikiki...hambik ko...besar gedabak buku aduan...dan skang cheqna baru je masuk opis..amik nafas jap..nanti karang cheqna jenjalan neh =)

31 comments:

  1. jenuh lah nak kejar kan???? dan kaunternya bergerak...
    ekekekekeke

    gurau aje ye cheqna...

    ReplyDelete
  2. bos besa tu nama pe kakna? sb asp polis kuala berang tu adik ipar amy nyer pak sedara..hehehe...

    ReplyDelete
  3. Apa agaknya yg ditanya bos polis Daerah Hulu Terengganu dgn Cheqna?

    ReplyDelete
  4. ololo ank dara tu kemain. buat kj jgn t. buat kj tau! ;P

    ReplyDelete
  5. Dari dulu smpi skg, cemburu betul dgn keje Cheqna. Hahahaha! Tapi cemburu sihat tau. Hahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apesal cemburu???
      sila bagitahu skang jugak!!!!!!!!!
      nak masuk buku aduian ni
      hehehehehe

      Delete
  6. nak mengadu.. dah 2 hari sakit perut ni..
    Cheqna, sila tulis dlm buku aduan tu ya, tulis, tulis...

    ReplyDelete
  7. agak2 penuh tak buku aduan tu cheqna??????he....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~