Feb 6, 2012

~ untukmu sahabatku...BFF ni...=) ~

assalamualaikum
saja nak imbas kenangan dolu2 ni...
masa cheqna kat SMK Padang Midin..cheqna berkawan baik ngan seorang mamat ni...bukan bercinta hokeh...tapi kami berkawan baik sebab kami ni giler2..boleh get along la...suka kawan ngan mamat ni...sebab dia baik..hensem ceh....koya la tu kami kawan stat dari form 4 kot..kan??aku x ingat weh..ke awal form 5...gitulah..kami tak sekelas...cuma kelas bersebelahan..cheqna amik sains tulen..dia amik LK aka lukisan kejuruteraan..selalu r main tonyeng2..tonyeng2 tau ke??means macam ejek2...perli2 sambil buat muka...hahaha besh pulak ingat kenangan zaman muda2 dulu
ni masa sambutan hari guru ni...mamat ni cuba posing dengan baik agar tidak menampakkan kekurangan cheqna...
kan..nampak cheqna punya kependekkan..hahaha..yang ni masa sukan kat sekolah Sultan Sulaiman...weh...tengok..betapa kurusnya ko time ni..agagagaga...skang???tak mo cakap...lalalala
hah amik..ni skang punya kot...cheqna rembat dari FB dia...hahahahajangan marah weh..ko tetap hensem...lalala
ekceli..cheqna wat n3 khas untuk sahabat cheqna ni bersempena sambutan hari lahir dia yang ke tetttt...sebenarnya setiap tahun kami tak pernah lupa mengwishkan birthday masing2....sokmo ingat...walaupun kami jauh...ewahhh..yelah dia kat penang...cheqna kat trg..tapi kalau dia balik ganu jarang leh jupe..yelah...dia ni bizi manjang...aku ngajuk weh...kena belanja aku..biar birthday mung pun..hahaha
kepada AZWAN ASHADI AZMER..aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR...dengan doa SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR..DIMURAHKAN REZEKI...BERJAYA DALAM APA JUA YANG KAU CEBURI...BERJAYA MENAMATKAN ZAMAN BUJANG SEPERTI YANG KAU IDAM2KAN...nanti majlis aku kau bawak teman wanita ko erk...pepun semoga ALLAH sentiasa melindungi dirimu wahai sahabatku....
FRIENDSHIP NEVER END hokehhhhh
sila jangan terharu..kesat air mata tu weh..malu kokram =)

35 comments:

  1. Replies
    1. Zuan ketua pengawas erk dulu??x berapa nak ingat doh..hehehe

      Delete
    2. ntah laa kan.. aku pon dok hengt doh... aku jawatan apa dulu erkk? rasanyee pengganaz sekoloh :)) hahaha :))

      Delete
  2. bff...
    bleh buat drama juga nnti..
    hohihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. bistu nok citer mende? adamaya? nora elena? hahaha :)) =)) kah kah kah... takkan nok wat citer cam starwars plok kot :)) kah kah kah :))

      Delete
  3. cerita bab bff lelaki..sy pun ada dulu.memng kamceng dan sma2 syg tapi betol2 sbg kawan.tapi Allah lebih sygkan dia ..dia kembali kerahmatullah akibat kemalangan pd umor 18tahun, setahun lepas habis spm..entri pasal dia pun ada sy buat di blog
    http://www.penbiru.com/2011/04/my-bffs.html

    ReplyDelete
  4. dapat rasakan keakraban cheqna dgn die :)

    ReplyDelete
  5. akak ada kawan yg bff lebih dari 10 tahun dan lebih dari 5 orang...semua nye masih keep in touch

    ReplyDelete
    Replies
    1. besh benonya bersahabat baik ngan yang berlawanan jantina ni =)

      Delete
    2. best kee? mung beh sokmo... pende gok hok dok beh :)) hahahaha... berok pong beh :))

      Delete
    3. aku up skek... kuasa 3 pun buleh.. dok pong kuasa super saiya peringkat ke 3 serta ke 4... hahaha :)))

      Delete
  6. Replies
    1. ianya sejenis makanan yang sungguh enak dimakan begitu saja :)) hahahaha

      Delete
    2. hahaha :)) sekali sekala nok wat bolokk skek :)) hahaha :)) kee ganee? dok leh? dok leh pong aku wat buleh jugok wehh :)) ada aku kesoh?? hahaha :))

      Delete
  7. Replies
    1. macih2... wish jerkk kee? kot2 laa buleh kete wish kee sutir.. hahahah :))

      Delete
  8. haduss... terharunyee aku wehh... huhuh... tak sangka mung blogkan citer aku ni kat sini... hehehee... besday mung pong aku dok lupee.. cuma kadang2 terlewat wish jerkk.. tu pun mung ngajok gok ngan aku poseng dua... hahaha... kenang2 balik zaman2 dulu memang best kan.. :)) hahahah... tp tu laa.. tiap kalu balik trg memang susoh nok jupe.. apa2 pun thanks my BFF... moga kiter leh kawan sampai bila2 tanpa ada perselisihan paham dan apa jua yang boleh menghalang kiter dari terus menjadi BFF.. hahahaha :)) poyonyee ayat aku nih :)) hahahaha/... super koya.. hahahaha. ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. chesssssssssssssssss
      mung memang koya sokmo....
      insyaallah..moga kita akan kawan sapa bila2...

      Delete
    2. sekali sekala nok mengkoyakan diri :)) hahaha... harap lebey koya dimasa akan datang :)) hahahaha.....

      Delete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~