Feb 2, 2012

~ reply komen lebih mudah skang..~

assalamualaikum
semenjak kat ruangan komen tu ada butang reply..keje mengreply menjadi senang...
klik untuk menggebukan gambo ni
senang kan..
terima kasih pada mama ku yang sudi mengajar...senang je tutorial nyer..anda nak jugak???klik je SINI sangat senang dan mudah....=)

14 comments:

  1. senang nk reply semua komen kengkawan ek ... aku jg tak dak masa sgt nk reply skrg ni .. takat baca pastu close

    tgu clear ckit meja bleh cam dulu

    ReplyDelete
  2. tu la haritu baru nak tanya tauuu...mcm mana cheqna buat...ehhhehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe
      cheqna pun belajo dari blogger lain jugak...
      try la buat...senang je =)

      Delete
  3. setuju hati pun senang akak pun gitu gak..reply jangan tak reply hehe

    ReplyDelete
  4. Mama suka buat tutorial bergambar macam tu, senang orang nak faham. :)

    ReplyDelete
  5. yeay!! ajee pon da ada jugak application nih.. tapi takleh nak pop up kan kotak comment.. huhuk

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~