Feb 29, 2012

~ membisu sesekali besh gak ~

64 comments:

  1. Replies
    1. mana ada...
      semalam lepas lunch balik opis tgk kucing ni macam ni..wani suh amik gambo masuk blog..cheqna yang buang plastik tu dari leher kucing ni =)

      Delete
  2. Salam rabu cheqna..serius betul kucing tuh..kucing sape nie?bisu sekali sekala..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tu la pasal
      sapelah yang pedajalkan kucing ni
      sib baik cheqna buangkan hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. mana ada!!!!
      semalam lepas lunch balik opis tgk kucing ni macam ni..wani suh amik gambo masuk blog..cheqna yang buang plastik tu dari leher kucing ni =)

      Delete
  5. naper ngan kucing tu?selalu memekak ke?
    heheh

    cian dier....

    anyway,selamat pagi cheqna! :D

    ReplyDelete
  6. lol..tak tercekik ke tu cheqna? kesian kucing tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. x..masa cheqna buang plastik tu org yang saja nak buli kucing ni tak ikat kuat2 pun...
      kalau dia ikat kuat memang saja nak bunuh kucing ni

      Delete
  7. Hahahahah! Siapa lah yg buli meoww tu!

    Cheqna, sy reserved hotel kat Hotel Permai.

    =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. x tau sape yang buli

      ouh....tau....tak la jauh sangat dari pusat bandar =)

      Delete
  8. Hahaha. Monyok ja tengok kucing comel ni. Hehe

    ReplyDelete
  9. erk, kucing tu eksiden patah tengkuk ker?.. ke kes dera ni..

    simpati kat kucing tu.. huhu

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. kucing tu sikit pun tak rimas ngan plastik tu =)

      Delete
  11. kucing pun tau..nak makan pakai bib..barulah tak comot sampaike dada...haha =p

    ReplyDelete
  12. kesianyeee...sape la dera dia yee...
    cube tengok muka dia garang tuu...

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. plastik tu telah selamat dibuang oleh gadis cantik iaitu cheqna..lalalalala

      Delete
  14. sian nye kucing nih.. sapa la yg dera tuh.. bisu sekali sekala dak pe cheqna.. jgn bisu sokmo doh lah.. hehe..

    ReplyDelete
  15. kes penderaan nie... nak kena rujuk bawah KRT ker eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha
      x payoh....
      x laku AKRT tu..
      mangsa rela dekpun

      Delete
  16. aloloo..sian kat kucing tuh..kene tepon teledera nih..hehhe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~