Feb 2, 2012

~ memang la kami ni...~

assalamualaikum
lokasi : Klinik Kesihatan Jalan Hiliran
Tujuan : Ujian Saringan HIV
cheqna dapat nombor giliran 82..incik tunang 83..nombor cheqna dipanggil....jari hantu dicucuk jarum..kuar darah...nurse menjalankan tugasnya...tak lama kemudian nombor incik tunang dipanggil...kemudian bilik 9 yang sedang cheqna duduki tu rasa macam sesak je..nurse tu tanya 
"sape nombor 83"
cheqna kebetulan sedang berada di hadapan MA yang sedang isikan keputusan cheqna
"abang..abang g sana" sambil cheqna tunjukkan ke arah nurse tadi kepada incik tunang
tiba2 MA tu tanya
"awak kenal ke?"
"hor..bakal" cheqna jawab
"bakal??bakal  mende??" MA tu tanya lagi
"lak...bakal suami la...." cheqna bagi jawapan...
"ooooo" MA tu jawab panjang...
incik tunang siap cucuk jari duduk membelakangkan cheqna sambil jumpa MA lagi sorang
MA tu tanya
"nikah kali ke berapa ni"
cheqna pun mencelah
"bang..jawab molek bang...jawab kali kedua siap r"
MA tu selok suker..
incik tunang kata
" kali pertama ni..kali kedua coming soon"
"amboii....laju teh" MA depan cheqna jawab
"orang laki ni kata saje je..buat belum tentu" MA depan incik tunang berkata
"betul doh tu..cakap saje je ni" incik tunang mengiakan 
"huh...dengo boleh..caye jangan" cheqna berkata
"hahahahaha..jadi la awak 2 orang ni...kalu pasangan lain marah doh ni..mecok doh"..mecok tu macam merajuk r MA depan cheqna berkata
"pasangan serasi ni....moga bahagia la" MA tu kata lagi
"amin....insyaallah" cheqna berkata
siap cheqna kuar..incik tunang belum kuar..lama gak tunggu....bila incik tunang kuar cheqna tanya la nape lama..incik tunang sengeh2 je...tak cakap pape pun...hampeh...
errr;;kami memang sengal kan???dan insyaallah keserasian kami ni kan berkekalan...insyaallah... 

22 comments:

  1. Salam,
    Kalau dah serasi tu, cepat2lah edarkan kad ... LF dan isteri nak datang

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam
      betul ni?????*eksaited ni*
      kad belum siap..nanti cheqna pasti akan edarkan..=)

      Delete
  2. dia boleh buat 3x ujian lagi tau...hee jangan marah haa...

    ReplyDelete
  3. insya Allah..amin....bila tarikhnyer kakna? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...
      insyaallah..akan kak na adakan sidang akhbar nanti ye
      muahahahaha bajet retisss ni =)

      Delete
  4. serasi bersama...moga bahagia berkekalan, all bloggers kena jemput nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah...amin...terima kasih...
      insyaallah cheqna akan jemput =)

      Delete
  5. salam ...
    mostly pompuan...pantang tunang/suami bergurau bab kawen lain hehe...

    ReplyDelete
  6. wsalam..
    alhamdulillah cheqna tak de masalah =)

    ReplyDelete
  7. bahagialah hendaknyer cheqna... usik mengusik membawa bahagaia...

    ReplyDelete
  8. ehehehee tak sabar dah cheqna ni....semoga bahagia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tobak pom..hahahaha
      versi gelenyarrr kak sha wehhh

      Delete
  9. Suka mama baca coretan anak mama ni. Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa kalian. :)

    ReplyDelete
  10. org lelaki kalau jenis yang suka berseloroh pasal kawin lebih ni biasanya tak, kalau yang diam-diam ubi tu bahaya, ini kata pakcik2 kat ofis ni la..huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~