Jan 12, 2012

~ untuk makluman kita semua ~

jadi...siapalah kita untuk menidakkan ketentuan yang telah Allah SWT tetapkan untuk kita kan....

24 comments:

  1. ustaz Azhar ni best kalo bagi ceramah, ade selit jenaka...n saya paham walaupun kecek ganu dia pekat. hehehe...

    ReplyDelete
  2. Subhanallah, kalau semua hati redha menerima takdir ni, aman dunia..moga2 kita dikalangan yg redha...

    ReplyDelete
  3. haah.....rezeki, ajal maut, jodoh pertemuan semua ketentuanNya

    ReplyDelete
  4. semuanya sudah tertulis sejak azali...kita kena percaya kepada qada n qadar Nya

    ReplyDelete
  5. Besarnya kuasa Allah..so kita sebagai hamba kena la redha kan..

    ReplyDelete
  6. tu ler kena percaya jangan nak fikir bukan2...

    ReplyDelete
  7. Kita je selalu tak puas hati dengan apa yang Allah tentukan untuk kita. Tak sedar diri betul, kan? :)

    ReplyDelete
  8. Saper kata hidup kita ni susah. Kan Allah dan susun siap siap untuk kita sb dia sayangkan kita.

    :-):-):-)

    ReplyDelete
  9. Saper kata hidup kita ni susah?.. Kan Allah dah tetapkan semuanya kat kita awal2 lagi...

    Dia sayangkan kita lebih dari makhluk lain atas muka bumi ni...

    Bersyukur la kita sb Allah sayangkan kita...

    ReplyDelete
  10. suka dengan ustad azhar ni..suami kak ain selalu dgr ceramah dia kat tenet...

    ReplyDelete
  11. Hendak pupuk iman supaya redha tidak mudah dik... kadang mulut kata redha tapi hati tidak....

    ReplyDelete
  12. sbb tu kita kena menerima jodoh dengan penuh ikhlas dan seadanya....

    ReplyDelete
  13. sgt best ceramah dia. lagi best bila ceramah dia xde kaitkan sokong atau sebut hal politik malaysia..

    ReplyDelete
  14. saya suka ustaz azhar.selalu layan ceramah dia kat youtube. best !!

    ReplyDelete
  15. Semuanya sudah tertulis dan di tentukan olehNYA.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~