Jan 30, 2012

~ terduduk ku disitu....sakit gok 20sen~

assalamualaikum
kul 315pm..cheqna ngan ma kuar ke Pengadang Baru..g ke kedai DM pembohong pemborong..beli kain pasang untuk majlis cheqna...sekejap je...tak sampai 1jam drive dr umah cheqna...dalam 30 minit je..siap membeli dalam kul 420pm gitulah terus kami balik...singgah wakaf tapai jap..paso minggu..n then terus balik umah..
cheqna nak g bilik air sebab nak amik wudhuk..solat asar...bukak lampu...bukak pintu bilik air...Allahuakbar..terus cheqna terjatuh..sebab sangat2 terkejut..tau cheqna kejut sebab mende???sakit gok 20sen sebab jatuh..huhuhu....orang ganu kata khanja pa...means terkejut la tu...ni haa sebabnya
>
>
>
>
>

>
>

korang kenal???ulat gonggok weh.....ayat biasa cheqna...beso bah...maksudnya besar macam bas...=) maunya cheqna tak terkejut..bukak pintu toilet hah amik ko..besar bas ni sedang merayap2...mati2 ingatkan ular...sebab dulu pernah ada pengalaman masa tengah mandi ternampak macam mende hitam berjalan depan cheqna..terus melompat keluar...sempat lagi amik spek...bila pakai spek tengok...allahuakbar..kala jengking aka scorpion weh...kalau cheqna tak melompat keluar..maunya kena gigit..besar weh....hitam berkilat...ngeri....huhuhu
cheqna amik kain buruk..tangkap..buang ke luar..cheqna tak geli mende2 alah macam ni...macaml lintah pacat tu pun cheqna tak geli...dah biasa kan..almaklumlah cheqna kan asal dari kampung..=) mesti korang kagum sebab cheqna tak geli kan???lalalalalalala muahahahahaha
tu jela...cuma nak kabo sakit weh sebab reboh kejut tadi...hhuhuhu...tukang urut pleaseeeeee

15 comments:

  1. Salam Cheqna,

    Eeee...Kak Ros pun geli gak ngan binatang ni....

    Alhamdulillah la....mujur Chegna tak cedera teruk...

    Terima kasih bagi resepi kuih butir nangka tu....

    ReplyDelete
  2. kak ros
    sama2...tu je cheqna leh bantu hehehehe
    tak susah pun..
    selamat mencuba la kak ye =)

    ReplyDelete
  3. aku
    bukan..bukan..kalu lipang dok berani wehnak pegang gitu...
    kene ketik dulu lama kang..

    ReplyDelete
  4. amy pun asal dr kampung tp geli dgn pacat n lintah..hehehhe

    ReplyDelete
  5. dik, kalau abang ariq dapat tu, putus dia kerjakan

    tolong tepek reseppi biji nangka tu
    hrrmmm sungguh yummy kue tu akak suka

    ReplyDelete
  6. me pon takleh tgk binatang camgini, geliiii..

    ReplyDelete
  7. kesian ..memang geli serangga bergerak nie..nak2..lipas..huhu

    ReplyDelete
  8. hehe...nasib baik tak pengsan.
    ade penah skali kawan pompuan nampak lipas kat kedai makan, adoi,menjerit mcm tgk antu!hehe

    ReplyDelete
  9. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...saya paling tak suke benda ni ....geli ya amat ...kalo katak tu o.k lagi boleh main tangkap2...hahahah...cicak , lipas sume o.k ..tapi ulang gunggok ni ....mintak maaf la ...memang tak suke!

    ReplyDelete
  10. geli cheqna, tgk kaki dia banyakkkk...bayangkan kalo dia merayap atas badan kite...mau tak melompat... maklumlah lahir kat bandar, lalalalal~

    ReplyDelete
  11. ingatkan lipan tadi..
    nasib baik x apa2..hehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~