Jan 3, 2012

~ segalanya kembali seperti biasa hari ini ~

assalamualaikum semua...........
hai hai hai....wah..seronok gitu....
mana tak seronoknya...hari ni...segalanya berjalan seperti biasa setelah hampir 2 bulan berkeadaan luar biasa...apa yang biasa dan apa yang luar biasa??
yelah...bermula pertengahan bulan 11 baru ni sehingga semalam ( 2 Januari 2012) cheqna sangat bersenang lenang datang keje...hahaha..boleh ke kiri ke kanan jalan sesuka hati je...yelah..sebab budak2 bercuti dari sekolah..cikgu2 pun tak yah datang pagi2 ke sekolah..jadinya jalan memang lengang r..
tapi hari ni...
huhuhuhu..jalan2 memang sangat sibuk...dari umah ke opis cheqna..beberapa buah sekolah cheqna kena lalu...depan umah cheqna yang first2 r...ada r dalam 10 buah sekolah kot..jadi bayangkan betapa sibuknya jalan yang cheqna lalui hari ni...hehehe..tak leh nak bersenang lenang doh la stat hari ni...
mesti besh kan...teringat zaman2 sekolah dulu..malam ni boleh tengok gelagat budak2 r...terutamanya yang masuk darjah 1..=)
ouh....untuk makluman kali terakhir...ini adalah n3 terakhir untuk tatapan umum...lepas ni hanya yang meninggalkan emel saja dapat baca..tunggu invitation dari cheqna ye...jangan plak kata cheqna tak maklum...dah banyak kali cheqna maklum...sampai ada yang dah naik muak tu...=)

9 comments:

  1. Mama masih berkunjung ke sini untuk membaca catatan terakhir secara umum anakanda mama ini. :)

    ReplyDelete
  2. kt sini pun wlaupun sklh belum start tp jalan dh agak sibuk dr kebiasaan.. sbb ader sklh yg wat hari pendaftaran.. huhu..

    ReplyDelete
  3. akak pun kembali rutin mcm biasa mulanya persekolahan esok... tambah lg anak akak yg kecik dah mula ke sekolah tadika...hehe

    ReplyDelete
  4. wah!! 10 buah sekolah... masz yang nak lalu 1 sekolah on bercinta... ni pulak cheqna... huhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~