Jan 20, 2012

~ Pengumuman penting dari cheqna~

assalamualaikum
erm...aci tak CIK bakal PUAN ni nak bercerita bab persiapan hari bahagia dia???aci tak??tak aci???alah...kalau anda jawab tak aci pun cheqna nak citer gak...muahahahahaha..
tarikh dah ditetapkan dah..alhamdulillah...ekceli kan cheqna patutnya bergelar PUAN pada 10 Mac 2012..tapi setelah pihak keluarga berbincang..maka terpaksa dipostpone..tak pelah..ada hikmahnya ok...
ermm sebut bab persiapan...cheqna just booking pelamin je...yang lain2 nan hadooo...baik kad undangan ke...beli barang2 hantaran ke..memang tak la...ujian HIV pun belum...borang pun belum...sehinggakan adik cheqna tanya..nok nikoh ke tak mboh ni??hehehehe..takpe..pelan2 cheqna buatla...lagipun mana la tau kot2 ada orang nak sponsor pernikahan cheqna ni ke...wallah..ko berangan jadi memey suhaiza ke cheqna???nan hadoooo..kalau raflessia nak taja pun cheqna tak nak r...sebab skirt2 nye pendek sangat..terdedah aurat cheqna hokeh...=) panggg diri sendiri sebab koya..
cheqna sebenarnya tak tahu camana nak mula...ada ketikanya rasa macam tak caya je dah nak nikah...ye ke cheqna ni???huhuhu..ke semua bakal pengantin rasa apa yang cheqna rasa ni???ke cheqna sorang je yang rasa ni??dengan keje yang banyak skang..lagi la cheqna tak sempat nak fikir pape..hehehehe..tapi boleh je cheqna handle...tak stress lagi buat masa skang...hehehehehe
ermm..tak excited ngat nak berbicara bab2 kahwin ni...nantile...dah makin hampir kot baru excited hehehe..
ada sesape rasa nak sponsor ke????silakan....lalalala 

21 comments:

  1. Masa Hana dulu pon tak berapa nak gubra sb sibuk kerja:) siap keluar outstation ke luar seminggu sebelum nikah..heehhehe....rilex je:)

    ReplyDelete
  2. Mama pun rasa nak cari orang yang sudi sponsor majlis Along pada hujung tahun nanti! ;-)

    p/s : bab gaun pengantin refelisiya tu, mama pun tak gemo nengoknya! Rasanya bangsa lain pun tak pakai singkat atas lutut cenggitu. :(

    ReplyDelete
  3. idok l amampu nak menaja cheqna..kalau mampu boley la...taja gula2 10 4 bijik boley? huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Bila nak langsung ni cheqna?

    dok mampu gak nak sponsor huhu

    ReplyDelete
  5. memula mmg xcaya dah nak kawen...lepas kawen barulah percaya...ghehhehehe

    ReplyDelete
  6. klu jd kawen 10 mac tu ...sama tarikh besday aku tu ...hehehe

    ReplyDelete
  7. dah 10 mac x jadi.. bila plop nieh?...
    masz nak sponsor... nak sponsor lekat kad kawin cheqna kat blog masz... hehe

    ReplyDelete
  8. excited wat pengumuman nampak! heeee~ okey la tuh!

    ReplyDelete
  9. semua bakal pengantin melalui fasa yg sma mcm cheqna, dun worry..huhu

    ReplyDelete
  10. akak doakan moge persiapan cheqna & bakal hubby lanchor & diberkatiNya! sgt heppi utk cheqna :)

    ReplyDelete
  11. nak sponsor tak mampu la cheqna.. tp doakan majlis cheqna nnt berjalan ngan ceria ok..:)

    ReplyDelete
  12. nak dekat tuh...hehehe cool jek! kite pon rasa cenggitu dulu..hehe hantaran sehari nak kawin baru nak gubah..ngeeeeeeeeeeeee opss hehehe

    ReplyDelete
  13. aku sponsor doa...
    "semoga bahagia itu dalam dakapan kamu berdua selama-lamanya"... amin

    ReplyDelete
  14. Cheqna...tak payahlah kalau rafflesia tu nak sponsor... baju ntah aper2 le...heheheh...

    Semoga segala urusan hari bahagia itu dipermudahkan... tersenyum2 akak bila teringat pantun Abon.. 'tak sabar2 rasa di hati...tak lama lagi nak dipuankan...' hahhaa

    ReplyDelete
  15. ahaaa.. adakah anda sudah cukup bersedia utk bergelar seorang isteri ?.. jeng3.. hihi ;p

    ReplyDelete
  16. aduhlah nk sponsor, xdok pitihlah...ahhaha..tarikhnye ble cheqna???jgn dok jemput ambe plok..hahha...kalu mr ganu, singgah ah pkg tok jiring

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~