Jan 17, 2012

~ pabila larut malam..tara kuca tara kuca ~

assalamualaikum
sedang duk asyik wat paperwork....tetiba...gelap gulita duniaku..blackout weh....masa ni kul 315pm..apa lagi amik phone..kuar ke depan...lemas duk lam bilik...kena kuar amik napas...yela..dah gelap gulita dekpun..
kenalkan?bebudak ni saja usik dia tau.."ji..jangan datang belakang..nanti orang tak nampak awak" jahat tul bebudak ni..tapi haji mez ni senyum je....=)
sembang..masing2 cari ruang udara...tak koser nak wat cpr kalau mereka2 pengsan...CPU pun cheqna tak sanggup....hahahahaha
bukak pintu luas2..sambil2 sembang...yelah..nak wat keje kompem2 tak leh...dah semuanya black out kan...sembang jela...
amik angin..cerah sket kat sini....dalam kul 430pm baru ada letrik...lemas jugak lama2..kalau sampai kul 5pm letrik tak de memang kompem balik nonong je..hehehehehe..
sudahnya...kompem2 paperwork cheqna tak tahu pe citer sebab tak sempat save tadi..huarghhhhh 
errr...tajuk tak de kena mengena pun...hahahahaha 

10 comments:

  1. kalo terus dpt blk umah pon syok gk bila blackout gini kan..kihkih

    ReplyDelete
  2. pernah blackout thun lepas.... nasib baik tiba2 terdetik nak save kerja2 ... klau x... blik lewat la

    ReplyDelete
  3. ala dok sembang kat situ je...gi lah minum ke cheqna..hehe

    ala cian dia tk sempat save paperwork tadi...tkpelah bru buat sikit kan...

    ReplyDelete
  4. Buat keje dengan komputer ni memang kena rajin 'save'... bila kena bekalan letrik terputus boleh nangis dibuatnya ....

    ReplyDelete
  5. Cheqna, lelaki yg duk atas bangku tu....yg sebelah kaki atas, sebelah kaki bawah...dah mcm kena tahan reman je rupanya...

    Hahahah!

    ReplyDelete
  6. black-out lama2 yg best
    bleh terus balik aje...
    ahahahaha

    ReplyDelete
  7. bila black out..boleh le berehat2 kat opis tuu...

    ReplyDelete
  8. mesti tension klu document hok penting dok dang nok save.. rase nok nangis jer.. huhu..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~