Jan 15, 2012

~ kenapa???mengapa????cheqna tak buat pape pun~

assalamualaikum
tolong tolong tolong
nape jadi cam ni??????
tetiba kecik je tulisannya...saiz normal doh
klik untuk beso..tapi tak beso macam biasa la..tak tahu kenapa
kenapa agaknya yer???tak besh la...kecik semacam je...tak seperti biasa...huhuhu ada sesape leh tolong???

13 comments:

  1. Pakcik gugel sedang mencuba aplikasi baru agaknya. :)

    ReplyDelete
  2. tak dapat nak nolong..kita pun tak reti..

    ReplyDelete
  3. akak pakai windows ke mac? kl pakai mac ce akak gi dekat view.. then klik zoom in.. sy pn penah jadi gak cmni.. hihi :)

    ps : thanks sudi lawat dan tinggalkan komen di blog sy..

    ReplyDelete
  4. mama
    tak besh tau...kecik je..mencik r abnag gugel ni

    ReplyDelete
  5. setuju cakap cik ten 10 tuu .. try dik
    akak x pernah lak kena macam nie ..

    ReplyDelete
  6. pegang mouse..klik kat entry yg tak tulisan tu pastu tangan kiri tekan ctrl tANGAN kanan scrol mouse tu ke atas atau ke bawah...nampak beza tak?? hehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~