Jan 17, 2012

~ jangan marah hokehhh ~

assalamualaikum
mak jema lewat bersiaran hari ni...jangan marah ye...wallah bajet ada orang tertunggu n3 dari ko ke cheqna..arghh ghasak..
hokeh..jangan marah2
jangan marah sama ini penulis blog yang cantik hokeh....=) ok..hari ni tak de citer lagi...fikiran penat..baru pas setelkan 4 keje penting bermula kul 9 pagi tadi dan alhamdulillah siap pada jam 1159 sakni..hahahaha 
so skang nak jenjalan je...tungguuu...dan sape2 nak suh lawat umah tu cepat tinggalkan jejak anda disini =)

22 comments:

  1. tak marah nok...faham sgt...keje lagi penting okeh...amanah tu...

    ReplyDelete
  2. alahai sian dia x pe kak jalan2 dulu kasi rest kepala , nanti baru update..

    ReplyDelete
  3. awal siap kijo tuh, pah lunch kekg relax la ye:)

    ReplyDelete
  4. takpa...kadangkala saya pun update blog lewat petang...kasik settle kerja2 dulu..;P

    ReplyDelete
  5. Tak kisahlah cheqna... kakak jgn kata update petang kadang langsung tak update pun...

    ReplyDelete
  6. entry sy hari ni pun lewat sikit...konon byk keje la tu..hehe

    ReplyDelete
  7. ingtkan angry bebeno td,,,
    hahaha

    xmarah pun ;p

    ReplyDelete
  8. selagi tak siap kerja..maka tulah yg terfokus2..tak boleh wat benda lain..

    klu dah siap....Alhamulillah....hati pun senang..pikiran pun lapang..syukran..

    ReplyDelete
  9. keje kan blog saya lak cheqna...kalo tak, saya marah cheqna, heeee~

    ReplyDelete
  10. sib baik gmbr 'angry' jer...bukan 'angry bird'
    :)

    ReplyDelete
  11. cheqna kira rajin juga update blog nyer... klu akak nan adonya update tiap2 hari...hehe...

    ReplyDelete
  12. kalau ikut ranking di komen.... mesti aku yang selalu dok tertunggu2 entri ko kan? hehehehe.... tapi ari nim sedikit bz sebab minggu bayaran....

    ReplyDelete
  13. Siapkan kerja baru boleh jenjalan dgn tenang kan? ;)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~