Jan 17, 2012

~ kelaparan........~

assalamualaikum
hari ni kan..memang sibuk le..dari kul 9 sampai kul 12 cheqna fokus pada 4 keje yang perlu dibereskan...pastu bereti solat...relax jap..ingat nak g makan...si wani plak suh tunggu dia...dahlah kul 230pm cheqna ada poinmen ngan bebudak KIST yang nak intebiu cheqna..wah ko...intebiu gitu...hahahahaha
kul 235pm..bebudak KIST datang..3 orang...2 pompuan sorang laki..bla bla bla...kelepak kelepuk...335pm siap..perghhh masa ni baru terperasan yang perutku udah lapar...huhuhuhua apa lagi...kol wani bagitahu nisa..kami ber3 kuar makan..masing2 muka memang tak leh blah sebab lapo kan.....jadinya kami makan kat belakang opis je
wani order nasi goreng tomyam...cheqna nasi goreng thai..n nisa nasi goreng usa..baru je nak mula makan..masyaallah..hujan sangat2 lebat...mengganggu kosentrasi kami nak makan..sebab kedai ni open air..sangat2 lebat..tapi lapo punya pasal...telan je...
balik opis dah kul 420pm...cheqna tunggu bang asor..solat asar...sambung wat keje sket lagi...kul 520pm cheqna balik......ouh ye...cheqna suka solat asar kat opis sebab kalaulah..ni kalau ye...kalau terjadi sesuatu ka cheqna masa cheqna otw balik umah...sekurang2nya cheqna dah tunaikan tanggungjawab cheqna terhadap Allah SWT..tak berhutang lagi =)
esok plak keje ye...=)

22 comments:

  1. Dalam gambo pun nampak hujan sgt lebat..
    akak risau klu hujan lebat sgt..fobia tengok banjir..

    ReplyDelete
  2. Hehe..Apa tajuk entri ni ye?Tak pandai nk sebut :)

    ReplyDelete
  3. owhh alhamdulillah sini panas terikk tauuukkk :)

    ReplyDelete
  4. semua makan nasi ayam .. wah sedap tuu ..

    ye dikk semayang lebih utama .. apa2 pun tunai kan dulu ;)

    ReplyDelete
  5. sal
    tu la kak
    harap2 lepas CNY ni cuaca cerah la

    ReplyDelete
  6. eelobor
    pagi sapa tengahari panas weh...
    masuk alik pete jah..huje lebat sengoti

    ReplyDelete
  7. Makan time ujan lah best...tp klau open air mmg tak bestla...

    ReplyDelete
  8. wah...macam best je nasi goreng thai ...yng ade nenas tu ye cheqna?

    ReplyDelete
  9. marya yusof
    tu la pasal..
    time2 hujan makan tom yam ke..sup ke memang besh

    ReplyDelete
  10. time hujan lg sedap mkn..tapi kalau dah kena air ujan..potong stim jugak..kan?

    ReplyDelete
  11. tu nama nye cheqna, sambil makan mandi air hujan...hehehehe

    ReplyDelete
  12. hujan lebat mcm ni mmg sedap makan makanan panas, lepas kenyang terus tido dlm kereta lagi la best...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~