Jan 7, 2012

~ antara koleksi yang ada.....~

assalamualaikum
saje nak nyoho baca as a menunjuk2 hahahaha..ini adalah koleksi novel cheqna yang berjumlah 111 skang...banyak giler kan??bagi yang suka membaca novel memang suka la ni tengok koleksi ni..hehehe
perasan tak macam ada sesuatu kat novel cheqna tu??kale oren???perasan kan???ekceli cheqna buat sesuatu..hehehe..cheqna tanda novel2 cheqna tu ngan nombor..sebab tu cheqna tahu novel cheqna skang berjumlah 111..senang benonya wat macam gini...leh tahu kalau ada hilang ke...sebab disamping tampal nombor kat situ..cheqna wat buku jugak...nombor dan tajuk buku...so senang untuk detect.. 
korang ada macam cheqna??mesti pelik kan??hahahaha..biar r...ni cara cheqna..saje share kot2 ada yang nak buat cam gini jugak...sharing is caring ok =)

12 comments:

  1. Mama tak bagi nombor, tapi di setiap novel, mama tulis nama mama besar2 di depannya. Dulu, kalau nak orang pinjam, mama siap buat buku daftar lagi. :)

    ReplyDelete
  2. hmmm banyak nya.rara pon banyak dulu tp bile org pinjam abes hilang sume.

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    DAH BANYAK MEMBACA NI, BOLEHLAH TULIS NOBEL SENDIRI

    ReplyDelete
  4. buku aku tak banyak... boleh dibilang dengan kalkulator jer...

    ReplyDelete
  5. mak aihhh byknye novel. nampak gayanya akak pun kena buat camni. slalu sgt novel akak sedara mara pinjam tapi tak reti nak pulangkan balik

    ReplyDelete
  6. wahh..kemain banyak..akak dah tk dan lg nk baca novel skrg ni...

    akak sekarang minat novel thriller atau misteri...baca online jer..heehe

    cheqna minat ramli awang murshid dok?

    sorry cheqna bru sempat nk singgah cni bz sampul buku anak deh...awat tutup pintu berhari2??

    ReplyDelete
  7. sungguh rajin kamu...akak dah tk dan lagi bc novel...

    ReplyDelete
  8. nasiblah akk bukan pembaca novel kalau tidak macam ceqna dah kot koleksinya

    ReplyDelete
  9. salam,

    wah..dah macam mini library..siap ada sistem rujukan lagi :)

    saya suka..nampak sistematik

    ReplyDelete
  10. banyak nye koleksi akak...bestbset..
    mase susun2 buku2 sebab nak pindah ..ilya ade 2 kotak novel dalam kotak kertas a4 tu..rase nak ulang bace semula tp asyik tak sempat aje...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~