Dec 19, 2011

~ tibe2 je..tapi sebab SYMP..ikutkan jela..~

assalamualaikum
selamat petang
masa duk ralik buat keje...setelkan laporan punch kad...tetiba tertengok status member kat FB

halamak aih...cek emel..baru dapat emel tu...well..sebab SYMP..ikut jela...Saya Yang Menurut Perintah kan...
so jadinya...esok cheqna n the gang akan berangkat ke KL...sebab ada mesyuarat pegawai psikologi perkhidmatan awam dan training of trainers indeks kesejahteraan kendiri dan indeks organisasi cemerlang...hah hambik..tajuk kemain lagi...yang beshnya...pengarah JKMNT akan turut serta...uhuk uhuk..kami g ngan 2 buah kenderaan..senang nak gerak dari hotel penginapan di Hotel Equotorial Bangi ke Cyberjaya....
jadi..esok n luse tak dok n3 dari cheqna ye..sila rindukan cheqna...ngeeeee

13 comments:

  1. pok amai amai
    uhuk uhuk...
    datang amik r...
    hehehehehe

    ReplyDelete
  2. eelobor
    insyaallah..
    tapi cheqna nok oyak gano ke encik zuhami ni??sapo hok kirim salam ni???
    siapakah nama anda???
    kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. wah gi kolumpo giteww...cheqna keje bhgn psikologi ke? dulu akak kemain minat nk ceburi bidang kaunseling dan psikologi ni :)

    ReplyDelete
  4. hah, kursus lagik cheqna.. bestnyer..... hehe leh jumpa.. hehe

    ReplyDelete
  5. Equotarial dah dekat sgt dgn Putrajaya, malam de pape program tak? lepak mane? tringin gak nak jumpe cheqna....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~