Dec 15, 2011

~ perempuan murah??~

bila baik dengan keluarga tunang...bertandang ke rumah kuarga tunang at least sekali sebulan...ada kerja yang kebetulan berhampiran ngan rumah kuarga tunang..amik kesempatan untuk singgah di rumah kuarga tunang....adakah tindakan itu dikatakan sebagai perempuan murah?????
hurmmmm...

12 comments:

  1. mmg x la kan.. len la klu b'tandang ke umah TUNANG SAHAJA. nie ke umah KELUARGA TUNANG maaa..

    ReplyDelete
  2. EMM..
    kenapa ni>?ada org bercakap ker?
    bertandang rumah keluarganya tak salah sgt kot..kecuali la kerumah sewanya atau masuk biliknya.itu lainla citer

    ReplyDelete
  3. xla cheqna, kalau tak g nati kata sombong lak dah kebetulan ada kerja situ kan..lagipun g jumpa family tunang bukannya jumpa tunang sorang..

    ReplyDelete
  4. Hahahahah!

    Sy gelak dg org yg berfikiran sempit mcm tu.

    ReplyDelete
  5. sy pun selalu je btandang ke rumah fmly tunang,tak terasa pulak mcm pmpn murah...heee

    lantak p org la kak... =)

    ReplyDelete
  6. manusia memang mudah menilai... mengata...

    abaikan aje manusia yg camni...
    kalo dilayan kita pulak yg meyong jadiknya!

    ReplyDelete
  7. jgn peduli la ckp2 org yg bercakap guna kepala lutut tu chegna.. rumah familykan bkn rumah sewa/ duk sorang2.. :)

    ReplyDelete
  8. itulah jadinya kalau setiap kejadian Tuhan nak diletakkan harga murah mahal.. huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~