Nov 16, 2011

~ membisu ~

30 comments:

  1. jiwang sungguh,apa pun semoga tabah hadapi apa saja

    ReplyDelete
  2. err...semoga tabah bagi yang bersedih....dunia tanpa dugaan akan sepi..percayalah!

    ReplyDelete
  3. wah! n3 pagi ni pendek jerk tp mendalam jugak.....

    jom baca n3 masz kat SINI spesel for u. but nak mintak maaf dulu yerk.. hehe

    ReplyDelete
  4. kalau orang dewasa pula, air mata yang gugur mungkin petanda menuju ke hari tua...

    ReplyDelete
  5. siap bermadah cheqna..

    tengah bersedih ke cheqna?

    ReplyDelete
  6. cantiknye madah...

    cheqna reka sndiri ke?
    leh jadi penulis lirik lah..

    ReplyDelete
  7. sesekali menangis best gak kan chegna.. hiks..

    ReplyDelete
  8. insyaAllah..pengalaman pahit dan keras akan mematangkan diri kita..

    dan kita akan rasa gembira jika dpt mengatasi masalah sendiri..

    ReplyDelete
  9. mama achik
    nak wat camana ma..suka berjiwe..hehehehe

    ReplyDelete
  10. abah khalisa
    air mataku sendiri yang rela dibazirkan...hahahaha

    ReplyDelete
  11. misya
    cheqna dan jiwang memang tak dpt dipisahkan..hahahaha

    ReplyDelete
  12. maszmadi
    kan...sangat mendalam kan..
    dah baca dah..hampeh r orang yang google tu..

    ReplyDelete
  13. fazrulnoor
    bisul yang tumbuh kat tubuh tu...sakit.....hehehehehe

    ReplyDelete
  14. ~yus~
    dok dang nak sedih kak..banyak keje..
    huhuhu

    ReplyDelete
  15. ct rahani
    memang r..
    sangat besh....
    sesekali mata tu kene cuci gok..hahahaha

    ReplyDelete
  16. sape wat cheqna ni... kasi tau hambo cepat..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~