Nov 3, 2011

~ dihambat waktu ~

assalamualaikum
cheqna mintak maaf...ada n3 cheqna..cheqna just approve komen saja tanpa balas...ada n3 yang cheqna balas komennya...kalau n3 tu komennya cheqna tak balas..means cheqna dihambat waktu..eceh ayat ape ni..cheqna busy la tu..just dapat singgah umah kengkawan dan tinggalkan jejak je..nak jawab komen memang tak sempat la...kalau ada masa terluang cheqna pasti akan jawab jugak..plez...jangan anggap cheqna sombong ye....almaklumlah skang kan dah dinaik pangka menjadi doktor cinta....sibuk r...ekekekeke...
dan skang...sedang bersiap sebab kul 230pm nanti ada mesyuarat kat KIST Kuala Berang.....
ingatku dalam doamu =)
daaaaa 

8 comments:

  1. uih cibuk tul cheqna yer.. slmt bekerja cheqna.....

    ReplyDelete
  2. Hujung/awal bulan semua org busy kan cheqna...

    ReplyDelete
  3. aku ni lagi la tak pernah reply komen...komen masuk byk sgt nok...bukan nak bangga ke apa, mmg kalau aku reply semua komen satu2, tak buat kerja la ku jwbnya...haha..
    aku cuma reply komen yg berunsurkan soalan shj...

    apapun, terjahan balas sgt penting pada aku...ye la..org dah singgah, tak kan kita tak jenguk balik kan...org berbudi, kita berbahasa la kan..cewah...

    ReplyDelete
  4. Cheqna jgn isau. Kami semua tak kisah ponn!

    ReplyDelete
  5. biasalah, kami faham sebab kami juga mengalami situasi sebegitu

    ReplyDelete
  6. doktor cinta yg bz sokmo.. hehe.. x pe kami faham.. hikhik..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~